ΤΑΙΝΙΕΣ

Εδώ θα βρείτε προτάσεις για ταινίες.....αλλα περιμένουμε και δικά σας σχόλια και προτάσεις για ταινίες στο e-mail μας: news24plus@gmail.com


ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ!!!!! 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------

 

 

10+1 ταινίες για το τέλος του κόσμου

 


Με αφορμή την φήμη σχετικά με το ημερολόγιο των Μάγιας που θέλει τον κόσμο να τελειώνει στις 21 Δεκεμβρίου, σας παρουσιάζουμε τις δημοφιλέστερες ταινίες που πραγματεύονται την καταστροφή της ανθρωπότητας. Είτε από ρομπότ και ζόμπι, είτε από εξωγήινους και φυσικά φαινόμενα, η ουσία είναι ότι κινηματογραφικά τουλάχιστον, τις περισσότερες φορές, τη «γλιτώσαμε»…
  • Μετά την επόμενη μέρα (The Day after tomorrow)
Ακραία καιρικά φαινόμενα απειλούν τον πλανήτη, η Νέα Υόρκη πλημμυρίζει, το Νέο Δελχί «βλέπει» χιόνι και η ταμπέλα του Hollywood γκρεμίζεται, σε μία ταινία καταστροφής με εντυπωσιακά εφέ και τον Jake Gyllenhaal στα πρώτα του mainstream βήματα.
  • 2012

Ο τίτλος τα λέει όλα. Ήδη από το 2009, όπου η φρενίτιδα για το τέλος του κόσμου ήταν μεγαλύτερη από ότι τώρα, η προφητεία των Μάγιας ενέπνευσε τους παραγωγούς του Hollywood. Η ταινία προσφέρει εφέ και την λύση στο πρόβλημα: μεγάλα υποβρύχια, όχι και ιδιαίτερα πρωτότυπη για όποιον γνωρίζει την ιστορία του Νώε.
  • Αρμαγεδδών

Ένας αστεροειδής απειλεί να καταστρέψει τη γη και η NASA στέλνει στο διάστημα τους καλύτερους για να σώσουν την ανθρωπότητα. Μεγάλα ονόματα, δυνατό τραγούδι από τους Aerosmith και φυσικά μία ερωτική ιστορία, γιατί βρισκόμαστε στα 90’s.
  • Ο δρόμος (The road)

Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Κόρμακ ΜακΚάρθυ, η ταινία είναι ένα δράμα, χωρίς εφέ και τεχνολογικούς εντυπωσιασμούς. H καταστροφή έχει ήδη συμβεί, κάθε ίχνος πολιτισμού έχει εξαλειφθεί, και οι επιζήσαντες προσπαθούν να επιβιώσουν από την υλική και την ηθική κατάπτωση. Ο Viggo Mortensen κερδίζει τις εντυπώσεις.
  • Cloverfield

Κάτι άγνωστο αλλά άκρως επικίνδυνο επιτίθεται στη Νέα Υόρκη, κι εμείς γινόμαστε μάρτυρες, μέσω ενός βίντεο που τραβήχτηκε από μια παρέα που βίωσε την επίθεση. Η ταινία είναι παραγωγής J.J. Abrams, και ακολουθεί τη συνταγή του Blair Witch Project: κάμερα χειρός σκηνοθετημένη έτσι ώστε να φαίνεται σαν πραγματικό ερασιτεχνικό βίντεο.
  • Ζωντανός Θρύλος (I am legend)

Με, σχεδόν μοναδικό, πρωταγωνιστή τον Will Smith, η ταινία κέρδισε το κοινό, με πολύ καλές εισπράξεις. Ο Smith είναι ο τελευταίος επιζών, ενός ιού που έχει μετατρέψει τους πάντες σε ζόμπι, στη Νέα Υόρκη και προσπαθεί να βρει τη θεραπεία αλλά και να επικοινωνήσει με άλλους που ενδεχομένως δεν έχουν μολυνθεί ακόμα.
  • Μelancholia

Εμπνευσμένος από προσωπική εμπειρία κατάθλιψης, ο σκηνοθέτης Lars von Trier, καταπιάνεται με τη σχέση δύο αδερφών (Kirsten Dunst και Charlotte Gainsbourg) εκ των οποίων η μια είναι καταθλιπτική, ενόψει της σύγκρουσης της Γης με τον πλανήτη «Melancholia». Βραβείο ερμηνείας για την Dunst στις Κάννες.
  • Το μικρό σπίτι στο δάσος (The cabin in the woods)

Η ταινία ξεκινά σαν ταινία τρόμου, συνεχίζει καθ’αυτόν τον τρόπο, μπήκε όμως στη λίστα μας μιας και προς στο τέλος κάνει την ανατροπή… Aντίστοιχη πορεία ακολουθεί και η υπόθεση, ξεκινά ως συνηθισμένη αλλά στην πορεία κάνει τη έκπληξη. Μια παρέα κλείνεται σε ένα σπίτι όπου σταδιακά αποδεκατίζεται, με απώτερο σκοπό να αποφευχθεί η καταστροφή του κόσμου.
  • Σκοτεινός κώδικας (Knowing)

Ο Nicolas Cage αναλαμβάνει να σώσει τον κόσμο από τους εξωγήινους. Χαμένα σύμβολα, συνομωσίες και προφητείες αποκωδικοποιούνται από τον Cage σε μια προσπάθεια να μας γλιτώσει από τον αφανισμό.
  • Ο πόλεμος των Κόσμων (War of the Worlds)

Εξωγήινους είχε κληθεί να αντιμετωπίσει και ο Tom Cruise, τέσσερα χρόνια νωρίτερα, το 2005, σε αυτήν την ταινία του Steven Spielberg. Ο Spielberg εδώ ξεφεύγει από την παραδοσιακή του συνταγή, αφού πρόκειται για τη μοναδική ταινία του τέτοιας θεματολογίας, όπου δεν υπάρχει καμία απόπειρα για επικοινωνία. Οι εξωγήινοι έρχονται για να μας αφανίσουν κι όχι για να μας γνωρίσουν, όπως θα περίμενε κανείς από το σκηνοθέτη του E.T.
  • Χάρηκα που σε γνώρισα (Seeking a Friend for the End of the World)

Η πιο πρόσφατη ταινία για το τέλος του κόσμου, είναι φετινή και έχει πρωταγωνιστές τους Steve Carell και Keira Knightley. Πρόκειται για μια περίεργη ιστορία αγάπης, υπό την απειλή της καταστροφής της ανθρωπότητας. Ο χρόνος είναι περιορισμένος για τους δύο πρωταγωνιστές, καθώς ένας αστεροειδής είναι έτοιμος να συγκρουστεί με τη Γη, σε μια ταινία-ορισμό του κακού timing!
Πηγή: Clickatlife.gr, της Νάντιας Κακλη

 

--------------------------------------------------------------

Διάσημοι χαρακτήρες ταινιών τότε και τώρα

 

  Με την πάροδο του χρόνου οι κλασσικοί διάσημοι χαρακτήρες των ταινιών αλλάζουν εμφάνιση. Δείτε την εξέλιξη του Batman, του Superman, του Spiderman και άλλων διαχρονικών πρωταγωνιστών!

otherside.gr

--------------------------------------------------------------

 

Tα 10 χειρότερα λάθη που είδαμε ποτέ σε ταινίες

 


Είναι κάποιες από τις υπερπαραγωγές του Hollywood που κόστισαν σχεδόν μισό δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα χρήματα όμως δεν παίζουν κανένα ρόλο όταν μιλάμε για «γκάφες ταινιών».
Μερικές φορές άτομα της παραγωγής κάνουν στιγμιαία την εμφάνισή τους ενώ αντικείμενα «μεταμορφώνονται» μέσα σε μόλις ένα καρέ!

Και το μοντάζ γιατί υπάρχει θα σκεφτεί κάποιος;

Κι όμως είναι τόσο... ανεπαίσθητα που ούτε το μάτι του έμπειρου μοντέρ τα αντιλαμβάνεται!




moviemistakes.com

 

--------------------------------------------------------------

 

 

 

22 ταινίες για έναν Χρυσό Φοίνικα

 

Μια εβδομάδα πριν την επίσημη έναρξη του 65ου Φεστιβάλ Καννών, το Flix βάζει τους υποψήφιους για τον φετινό Χρυσό Φοίνικα στο μικροσκόπιο και τολμάει να προβλέψει τα φαβορί και τα outsider...
Στο διαγωνιστικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ των Καννών υπάρχουν πάντοτε φαβορί και outsiders. Αυτό που δεν υπάρχει, παρά μόνο σπάνια, είναι η δυνατότητα ασφαλών προγνωστικών. Οχι μόνο γιατί είναι το κλίμα του Φεστιβάλ αυτό που τελικά καθορίζει τους μεγάλους νικητές των βραβείων, αλλά κυρίως γιατί οι άγνωστες βουλές της κάθε φορά επιτροπής έχουν αποδείξει πως κάθε μια από τις ταινίες που διαγωνίζονται για τον Χρυσό Φοίνικα είναι και πιθανός διεκδικητής του.

Έτσι, ακόμη κι αν φέτος όλοι θα στοιχημάτιζαν στο «On the Road» του Βάλτερ Σάλες, κυρίως λόγω της μνήμης αλά «Αποκάλυψη Τώρα» που φέρνει αναπόφευκτα μαζί του, πολλοί θα μίλαγαν για έναν Χρυσό Φοίνικα που χρωστάει το Φεστιβάλ στον Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και τον Αλέν Ρενέ, ενώ μοιάζει δύσκολο να αγνοήσει κανείς τόσο την καινούρια ταινία του Ρουμάνου Κριστιάν Μουντζίου, όσο και τα ονόματα των Μίκαελ Χάνεκε, Τόμας Βίντερμπεργκ, Κάρλος Ρεϊγάδας, Ζακ Οντιάρ, Τζεφ Νίκολς και Αμπάς Κιαροστάμι.

Το Flix θα βρίσκεται στις Κάννες καθ' όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ μεταφέροντας σας όλα όσα θα συμβούν εντός και εκτός των σκοτεινών αιθουσών και για την ώρα παραθέτει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για κάθε μια από τις 22 ταινίες που διεκδικούν τον φετινό Χρυσό Φοίνικα. Δηλώνοντας απερίφραστα την πίστη του στον Πρόεδρο της φετινής κριτικής επιτροπής, Νάνι Μορέτι, πως θα ψηφίσει κατά συνείδηση!

Ας δούμε, λοιπόν, αναλυτικά τις ταινίες του φετινού διαγωνιστικού προγράμματος:
 
Moonrise Kingdom του Γουες Αντερσον
O Γουες Αντερσον ντεμπουτάρει στις Κάννες κατευθείαν στο διαγωνιστικό πρόγραμμα με την έβδομη ταινία του και την πρώτη που κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ. Η επιλογή του να είναι το «Μoonrise Kingdom» και το επίσημο άνοιγμα του φετινού 65ου Φεστιβάλ δεν απαιτεί και ιδιαίτερη εξήγηση αφού εκτός του hype που ακολουθεί κάθε νέα ταινία του Αντερσον, στο φιλμ πρωταγωνιστούν από τον Μπιλ Μάρεϊ και τον Μπρους Γουίλις μέχρι τον Εντουαρντ Νόρτον και την Τίλντα Σουίντον. Ονόματα που θα κάνουν το κόκκινο χαλί της έναρξης του Φεστιβάλ να αξίζει το όνομα του με το παραπάνω...
 
De Rouille et D' Os του Ζακ Οντιάρ
To «Σκουριά και Κόκαλο» φέρνει τον Ζακ Οντιάρ για τρίτη φορά στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα των Καννών μετά τα «Ενας Πολύ Διακριτικός Ηρωας» του 1996 (Βραβείο Σεναρίου) και τον «Προφήτη» του 2009 (Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής). Φέτος, ειδικά, με αυξημένες πιθανότητες για να είναι ένα από τα φαβορί για τον Χρυσό Φοίνικα κυρίως λόγω ενός τρέιλερ που αύξησε κατακόρυφα τις προσδοκίες για ένα δράμα που θα ραγίσει καρδιές και φυσικά της Μαριόν Κοτιγιάρ που στο ρόλο της ανάπηρης διεκδικεί ήδη με αξιώσεις το βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου που λείπει από την ήδη φορτωμένη με το Οσκαρ για το «Ζωή σαν Τριαντάφυλλο» συλλογή της.
 
Holy Motors του Λεός Καράξ
Με την πρώτη του ταινία, το «Boy Meets Girl» ο Λεός Καράξ συμμετείχε στην «Εβδομάδα Κριτικής» του Φεστιβάλ Καννών το 1984. Οι «Εραστές της Γέφυρας» προβλήθηκαν εκτός Διαγωνιστικου Προγράμματος το 1991. Το «Holy Motors» είναι η δεύτερη ταινία του που διεκδικεί Χρυσό Φοίνικα μετά το «Pola X» του 1991 και ουσιαστικά είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία που έχει γυρίσει από τότε. Η επιστροφή του αιρετικού Καράξ χαιρετίζεται ήδη από τους φανατικούς θαυμαστές του πάλαι πότε «παιδιού - θαύματος» του γαλλικού σινεμά, οι οποίοι ανυπομονούν να δουν πως ακριβώς έχει συνδυαστεί η ιστορία εικοσιτεσσάρων ωρών στη ζωή ενός ανθρώπου που ταξιδεύει σε διαφορετικές υπάρξεις (ανάμεσα στις οποίες αυτή ενός εγκληματία, ενός ζητιάνου, ενός πατέρα, ενός διευθυντή πολυεθνικής κι ενός τερατόμορφου πλάσματος) μαζί με τις συμμετοχές της Κάιλι Μινόγκ, της Εντίτ Σκομπ (πρωταγωνίστριας του «Μάτια Δίχως Πρόσωπο» του Ζορζ Φρανζί), της Εύα Μέντες και τη μουσική των Divine Comedy. Αν το «Pola X» είχε διχάσει, το «Holy Motors» αναμένεται να είναι - εκτός απροόπτου - το φιλμ - γεγονός ολόκληρου του Φεστιβάλ.
 
Cosmopolis του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ
Ο Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ διασκευάζει Ντον ΝτεΛίλο στην τέταρτη συμμετοχή του στο Διαγωνιστικό Τμήμα των Καννών μετά τα «Crash» του 1996 (Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής), «Spider» του 2002 και «Α History of Violence» του 2005. Θα μπορούσε να ήταν φαβορί για τον Χρυσό Φοίνικα, αφού δεν τον έχει πάρει ποτέ και αφού το «Cosmopolis» μοιάζει να τον βρίσκει σε φόρμα μετά το χλιαρό «Μια Επικίνδυνη Μέθοδος». Το ενδιαφέρον είναι ότι το φιλμ βάζει ήδη υποψηφιότητα - έκπληξη για το βραβείο ανδρικού ρόλου που αν καταλήξει στον Ρόμπερτ Πάτινσον θα βγάλει πάνω από τον νεαρό ηθοποιό μια για πάντα τη ρετσινιά του...απέθαντου Εντουαρντ!
 
The Paperboy του Λι Ντάνιελς
To 2010 o Λι Ντάνιελς συμμετείχε με το «Precious» στο τμήμα «Ενα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ. Η επιστροφή του με το «The Paperboy», διασκευή του ομώνυμου best - seller του Πιτ Ντέξτερ τον φέρνει στο Διαγωνιστικό Τμήμα με μια ερωτική ιστορία ανάμεσα σε έναν θανατοποινίτη και μια μοιραία ξανθιά, όπου μοιραία ξανθιά τοποθετήστε τη Νικόλ Κίντμαν στο ρόλο που ήδη έχει συζητηθεί περισσότερο απ' όλο το Φεστιβάλ Καννών μαζί για τη σκηνή που ανοίγει διάπλατα τα πόδια της! Φαβορί για το Βραβείο Γυναικείου Ρόλου η Κίντμαν αναγκάζει το Φεστιβάλ να επανορθώσει για το μοναδικό βραβείο γυναικείας ερμηνείας που έχει χάσει ταινία του Λαρς φον Τρίερ το 2003 για το «Dogville».
 
Killing them Softly του Αντριου Ντόμινικ
Με διαπιστευτήρια το «Chopper» και το «Η Δολοφονία του Τζέσε Τζέιμς», ο νεοζηλανδός Ντόμινικ φτάνει στο Διαγωνιστικό Τμήμα με την τρίτη του μεγάλου μήκους ταινία (με προηγούμενο τίτλο «Cogan's Trade»), διασκευή του αστυνομικού μυθιστορήματος του Τζορτζ Β. Χίγκινς του 1975. Δεν έφτασε φυσικά μόνος του αλλά με τη βοήθεια του Μπραντ Πιτ, του Τζέιμς Γκαντολφίνι και του Ρίτσαρντ Τζένκινκς που πρωταγωνιστούν.
 
Reality του Ματέο Γκαρόνε
Μετά το θρίαμβο του «Gommorah» (συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ το 2008, κέρδισε το Μεγάλο Ειδικό Βραβείο της Επιτροπή), ο Ματέο Γκαρόνε επιστρέφει στις Κάννες με την ιστορία ενός πατέρα στη Νάπολι που έχει πάθει εμμονή με το τηλεοπτικό «Βig Brother», εκπροσωπόντας επάξια την Ιταλία στη διεκδίκηση του Χρυσού Φοίνικα.
 
Amour του Μίκαελ Χάνεκε
Στην έκτη του συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα των Καννών («Funny Games» το 1997, «Αγνωστος Κώδικας» το 2000, «Η Δασκάλα του Πιάνου» το 2001, «Κρυμμένος» το 2005, «Η Λευκή Κορδέλα» το 2009) και έχοντας ήδη κερδίσει από Μεγάλο Ειδικό Βραβείο μέχρι Βραβείο Σκηνοθεσίας και Χρυσό Φοίνικα (για τη «Λευκή Κορδέλα»), ο Αυστριακός βετεράνος φτάνει στο Διαγωνιστικό Τμήμα του 65ου Φεστιβάλ Καννών με μια ιστορία υπερήλικης αγάπης ανάμεσα σε ένα ζευγάρι που στα 80 τους χρόνια θα δοκιμαστεί όταν η σύζυγος θα πάθει ένα ελαφρύ εγκεφαλικό και θα μείνει παράλυτη από τη μία πλευρά. Ζαν Λουί Τρεντινιάν, Εμανουέλ Ριβά (η «Εκείνη» στο «Χιροσίμα, Αγάπη Μου» του Αλέν Ρενέ) και Ιζαμπέλ Ιπέρ φέρνουν την αφρόκρεμα του γαλλικού σινεμά στην Κρουαζέτ. Αν δεν είχε κερδίσει το Φοίνικα πριν τρία χρόνια, ο Χάνεκε θα ήταν τώρα φαβορί...
 
Lawless του Τζον Χίλκοουτ
Σε σενάριο του Νικ Κέιβ και πρωταγωνιστικό δίδυμο τους Σάια Λα Μπεφ και Τομ Χάρντι, ο σκηνοθέτης του «Proposition» και του «The Road» ντεμπουτάρει στο Διαγωνιστικό των Καννών, δικαιώνοντας τη φήμη του ως ένας από τους πλέον ιδιοσυγκρασιακούς σκηνοθέτες της Αυστραλίας. Νουάρ αισθητική, αργοί ρυθμοί και μια ιστορία επιβίωσης τριών αδερφών στην εποχή της ποτοαπαγόρευσης στην Αμερική μυρίζουν βραβείο από μακριά, αν ο Χίλκοουτ σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.
 
In Another Country του Χονγκ Σανγκ-σου
Μόνιμος κάτοικος Καννών, ο Νοτιοκορεάτης Χονγκ Σανγκ-σου έχει βρεθεί στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ το 2004 με το «Woman is the Future of Man» και το 2005 με το «Tale of Cinema», αλλά πήρε το πρώτο του βραβείο στην Κρουαζέτ το 2010 στο τμήμα «Ενα Κάποιο Βλέμμα» με το «Hahaha». Φέτος διεκδικεί το Χρυσό Φοίνικα με μια ιστορία τριών γυναικών που τις λένε και τις τρεις Αν και τις υποδύεται και τις τρεις η Ιζαμπέλ Ιπερ σε ένα one woman show που δεν αποκλείεται να της χαρίσει ακόμη ένα βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας, μετά τα «Violette» του 1978 και τη «Δασκάλα του Πιάνου» του 2001. Αν και η συνεργασία της με τον Μπριγιάντε Μεντόζα στο «Captive» μας κάνει να κρατάμε μικρό καλάθι για τις ασιατικές επιλογές της!
 
Like Someone in Love του Αμπάς Κιαροστάμι
Ο Αμπάς Κιαροστάμι επιστρέφει στο Διαγωνιστικό των Καννών για πέμπτη φορά μετά το «Ανάμεσα στα Λιόδεντρα» του 1994, το Χρυσό Φοίνικα για τη «Γεύση του Κερασιού» το 1997, το «Τen» του 2002 και το «Πιστό Αντίγραφο» του 2010. Οχι όμως με μια ιρανική ταινία, αλλά με ένα φιλμ εξ ολοκλήρου γυρισμένο στην Ιαπωνία που αφηγείται την παράδοξη σχέση ανάμεσα σε μια φοιτήτρια που πουλάει το κορμί της για να σπουδάσει και έναν από τους πιο ηλικιωμένους πελάτες της. Ας ελπίσουμε πως αυτό το love story θα είναι καλύτερο από αυτό του «Πιστού Αντίγραφο», εκεί με φόντο την Ιταλία!
 
The Taste of Money του Ιμ Σανγκ-σου
Δεύτερος νοτιοκορεάτης στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα μετά τον Χονγκ Σανγκ-σου, ο σκηνοθέτης της «Υπηρέτριας» που το 2010 βρέθηκε να διεκδικει το Χρυσό Φοίνικα, επιστρέφει με μια ακόμη σαπουνόπερα για τα πάθη μιας πλούσιας οικογένειας που άγεται και φέρεται από το σεξ και το χρήμα! Παραδοσιακά προκλητικός ως δημιουργός, ο Ιμ Σανγκ-σου και η «Γεύση του Χρήματος» του είναι σίγουρο πως θα συζητηθούν στο φετινό Φεστιβάλ.
 
The Angel's Share του Κεν Λόουτς
Στη δωδέκατη φορά του στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα («Looks and Smiles» το 1981, Βραβείο Επιτροπής για το «Hidden Agenda» το 1990, «Riff-Raff» το 1991, Βραβείο Επιτροπής για το «Βροχή από Πέτρες» το 1993, Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής για το «Γη και Ελευθερία» το 1995, «Το Ονομα μου Είναι Τζο» το 1998, «Ψωμί και Τριαντάφυλλα» το 2000, «Γλυκά Δεκάξι» το 2002, Χρυσός Φοίνικας το 2006 για το «Ο Ανεμος Φυσάει το Κριθάρι», «Looking for Eric» το 2009, «Route Irish» το 2010) ο Κεν Λόουτς συμμετέχει στο φετινό Διαγωνιστικό Πρόγραμμα χωρίς να χρειάζεται να αποδείξει κάτι. Το γεγονός πως το «Αngel's Share» είναι κωμωδία - το σκοτσέζικο «Αντρες με τα Ολα τους», όπως δηλώνει το τρέιλερ - κάνει απλά τα πράγματα λίγο πιο χαριτωμένα...
 
In the Fog του Σεργκέι Λόζνιτσα
Στη δεύτερη συμμετοχή του στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα των Καννών (μετά το «My Joy» του 2010) ο Ρώσος Σεργκέι Λόζνιτσα αφηγείται μια πολεμική ιστορία με φόντο το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, εκεί όπου ένας στρατιώτης κατηγορείται άδικα για συνεργασία με τον εχθρό και βρίσκεται μπροστά σε ένα ριψοκίνδυνο δίλημμα. Η ταινία είναι μια παραγωγή Γερμανίας, Ρωσίας, Βελγίου, Ολλανδίας και Λετονίας...
 
Beyond the Hills του Κριστιάν Μουντζίου
Ο θριαμβευτής του Χρυσού Φοίνικα το 2007 με το «4 Μήνες, 3 Εβδομάδες και 2 Μέρες» επιστρέφει στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα με μία από τις ήδη πολυαναμενόμενες ταινίες του Φεστιβάλ: μια αληθινή ιστορία ανάμεσα σε δύο γυναίκες σε ένα ορθόδοξο μοναστήρι της Ρουμανίας, όπου η κτητικότητα της μίας θα την οδηγήσει στην τρέλα και σε έναν μοιραίο εξορκισμό! Τα στοιχήματα μιλούν ήδη για ένα από τα μεγάλα βραβεία του Φεστιβάλ και δεν θα διαφωνούσαμε όταν μιλάμε για τον σκηνοθέτη που πριν πέντε χρόνια πήρε έναν από τους «δικαιότερους» Χρυσούς Φοίνικες όλων των εποχών.
On the Road του Βάλτερ Σάλες
Ο Βάλτερ Σάλες επιστρέφει στο Διαγωνιστικό των Καννών, έξι χρόνια μετά τα «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας» και τέσσερα μετά το «Linha de Passe» με το απόλυτο φαβορί για τον φετινό Χρυσό Φοίνικα: την - επιτέλους - μεταφορά στον κινηματογράφο του θρυλικού «On the Road» του Τζακ Κέρουακ, σε ένα πρότζεκτ που ο παραγωγός Φράνσις Φορντ Κόπολα προσπαθεί να υλοποιήσει από το 1979 (την ίδια χρονιά που ένα επίσης θρυλικό πρότζεκτ που παραλίγο να οδηγήσει τον Κόπολα στην αυτοκτονία, η «Αποκάλυψη Τώρα», έφτασε τελευταία στιγμή στο Φεστιβάλ Καννών κερδίζοντας το Χρυσό Φοίνικα). Αν ο Σάλες δεν έχει χάσει την ταξιδιάρικη και νοσταλγική του ματιά πάνω στο όνειρο και έχει κατορθώσει να κρατήσει ζωντανό το σαρωτικό κείμενο του Κέρουακ, τότε οδηγεί μόνος του την κούρσα για τα βραβεία. Ολα αυτά μέχρι αποδείξεως του εναντίου, φυσικά...
 
Mud του Τζεφ Νίκολς
Μάθαμε το όνομα του Τζεφ Νίκολς το 2011, όταν το «Καταφύγιο» υπήρξε μια από τις καλύτερες ταινίες του 64ου Φεστιβάλ Καννών, συμμετέχοντας στο παράλληλο τμήμα της «Εβδομάδας Κριτικής». Φέτος ο Νίκολς αναβαθμίζεται και μπαίνει στο Διαγωνιστικό με την ιστορία ενός κατάδικου που το σκάει από τις φυλακές και της σχέσης του με ένα 14χρονο αγόρι. Από τις ταινίες που όλοι περιμένουν να δικαιώσει το όνομα του 34χρονου σκηνοθέτη - ανακάλυψη του Φεστιβάλ και ίσως χαρίσει και ένα βραβείο στον υποτιμημένο - λόγω δικών του επιλογών - Μάθιου ΜακΚόναχι!
 
The Hunt του Τόμας Βίντερμπεργκ
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Τόμας Βίντερμπεργκ απουσίασε από το Διαγωνιστικό των Καννών δεκατέσσερα ολόκληρα χρόνια μετά το Βραβείο της Επιτροπής για την «Οικογενειακή Γιορτή» το 1998. Με μια σειρά από άστοχες απόπειρες να επαναλάβει το θριάμβο της πρώτης του ταινίας, ο Δανός νο.2 μετά τον Τρίερ, επιστρέφει φέτος με το «Τhe Hunt» την ιστορία ενός χωρισμένου άντρα που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη μέχρι που ένα μικρό ψέμα θα τον φέρει αντιμέτωπο με μια ολόκληρη κοινωνία. Και μόνο η συμμετοχή του στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα μοιάζει να μυρίζει βραβείο, ίσως και μόνο για την ερμηνεία του πάντα εξαιρετικού Μαντς Μίκελσεν.
 
Paradise: Love του Ούλριχ Ζάιντλ
Πρώτη ταινία της τριλογίας του «Παραδείσου», η «Αγάπη» (τα άλλα δύο είναι «Πίστη» και «Ελπίδα»), φέρνει τον Αυστριακό Ούρλιχ Ζάιντλ στο Διαγωνιστικό των Καννών, μετά το «Import, Export» του 2007 με την ιστορία μιας 50χρονης Αυστριακής που θα επισκεφθεί την Κένυα ως τουρίστας με απώτερο σκοπό το σεξ! Οχι ακριβώς το σινεμά που θες να βλέπεις, το κλειστοφοβικό και απωθητικό σύμπαν του Ζάιντλ παραμένει φεστιβαλική σταθερά για γερά νεύρα, συν μια γροθιά στην παρακμή της Ευρώπης.
 
Post Tenebras Lux του Κάρλος Ρεϊγάδας
Ο Μεξικανός με το φανατικό fan club, αγαπημένο παιδί των Καννών (η πρώτη του ταινία, το «Japon» του 2002, συμμετείχε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών και πήρε ειδική μνεία πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη, το «Battle in Heaven» ήταν υποψήφιο για Χρυσό Φοίνικα το 2005 και το «Silent Light» πήρε το Βραβείο της Επιτροπής το 2007) και ικανός να διχάσει ακόμη και ένα Φεστιβάλ συνηθισμένο στα σινεφίλ σκάνδαλα, ο Κάρλος Ρειγάδας επιστρέφει με την ιστορία μιας οικογένειας στην επαρχία του Μεξικού. Και πολύ ωραίες εικόνες. Και αργές εικόνες. Που συγκινούν πάντοτε τις φεστιβαλικές επιτροπές...
 
Vous n'Avez Encore Rien Vu του Αλέν Ρενέ
Στα 89 του χρόνια, ο Αλέν Ρενέ είναι ο γηραιότερος φετινός διεκδικητής του Χρυσού Φοίνικα. Στην μόλις πέμπτη του συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα («Χιροσίμα Αγάπη Μου» το 1959, «Stavisky» του 1974, Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής για τον «Θείο από την Αμερική» του 1980, Ειδικό Βραβείο για τα «Αγριόχορτα» το 2009), μαζεύει μερικούς από τους αγαπημένους του ηθοποιούς - Ματιέ Αμαλρίκ, Μισέλ Πικολί, Αν Κοσινί, Λαμπέρ Γουιλσόν - σε μια ιστορία που θέλει τους ηθοποιούς ενός θιάσου να μαζεύονται για να διαβάσουν τη διαθήκη ενός θεατρικού συγγραφέα. Το «Δεν Εχετε Δει Τίποτα Ακόμη» αποτελεί μια ελεύθερη διασκευή της «Ευριδίκης» του Ζαν Ανούιγ και γιατί όχι μπορεί να χαρίσει το Χρυσό Φοίνικα σε έναν από τους θρύλους του γαλλικού σινεμά που παραμένει νεότερος από πολλούς που τον συναγωνίζονται φέτος στο Φεστιβάλ!
 
Αfter the Battle του Γιουσρί Νασραλάχ
O Αιγύπτιος σκηνοθέτης και ακτιβιστής Γιουσρί Νασραλάχ συμμετέχει για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ με την ιστορία των καμηλιέρηδων που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην πρόσφατη επανάσταση στην Αίγυπτο. Επιλογή άκρας επικαιρότητας από το Φεστιβάλ, που αν αποδειχθεί και καλή ταινία δεν αποκλείεται να συγκεντρώσει τα Οικουμενικά Βραβεία λόγω πολιτικής ευαισθησίας!

 

 

 

 

 http://news247.gr

 

--------------------------------------------------------------

Έκπληξη (NOT)! Οι Avengers θα έχουν και sequel

 

Δεν είχαμε καμία αμφιβολία, πιστέψαμε σε αυτή την ταινία από την πρώτη στιγμή, από το πρώτο λεπτό που μας καθήλωσε στη σκοτεινή αίθουσα. Τώρα η Disney ανακοίνωσε και επίσημα πως οι Avengers θα έχουν και sequel.
Ο διευθυντής της Disney, Bob Iger ανακοινώσε το γεγονός, ενώ η ταινία με την υπογραφή του Joss Whedon μέχρι στιγμής έχει αποφέρει κέρδη ύψους 700 εκατ. δολαρίων.


Εκτός από τη συνέχεια των Avengers η Disney έχει και άλλους υπερηρωικούς άσους στο μανίκι της. Τον επόμενο Μάιο θα κυκλοφορήσει και το τρίτο Iron Man ενώ τον Νοέμβριο του 2013 θα δούμε το sequel του Thor. Από την άλλη το sequel του Captain America αναμένεται τον Απρίλιο του 2014.


Φυσικά το sequel των Avengers προλογίστηκε και στο τέλος της πρώτης ταινίας με το βιντεάκι μετά από τους τίτλους τέλους, στο οποίο εμφανίζεται και ένας νέος κακός, ο Thanos.

 

 

 

 

cosmo



--------------------------------------------------------------


Twilight saga - 5 στιγμές κλειδιά



Το πρώτο μέρος του (όχι και τόσο επικού, θα το διαπιστώσετε) φινάλε της σειράς«Twilight», που λατρεύουν σε σημείο αφωνίας οι απανταχού έφηβες, είναι πια ανάμεσά μας και είναι σίγουρο ότι θα σπάσει ταμεία, όπως και τις καρδιές του κοινού του, αφού τα νέα είναι χαρμόσυνα: τα παιδιά παντρεύονται! Λιγότερο χαρμόσυνη είναι η συνέχεια, αφού η Μπέλα και ο Έντουαρντ ήταν πολύ απασχολημένοι με την αιώνια αγάπη τους για να πάρουν προφυλάξεις και ο απόγονος είναι καθ' οδόν, βάζοντας σε κίνδυνο την ζωή της μαμάς.
Όσο λοιπόν αυτό το αδιέξοδο διαδραματίζεται στους κινηματογράφους, εμείς επιλέξαμε πέντε χαρακτηριστικές στιγμές που έκαναν την σειρά αυτό που είναι σήμερα, ευτυχώς ή δυστυχώς.


Το όνειρο που τα ξεκίνησε όλα


Όλα άρχισαν με ένα βιβλίο που άρχισε από ένα όνειρο. Σύμφωνα με δηλώσεις που έχει κάνει η Στέφενι Μέγιερ, το συγγραφικό μυαλό πίσω από όλα αυτά, το κίνητρο για να αρχίσει να γράφει ήρθε μετά από ένα όνειρο, στο οποίο 'είδε' ένα κορίτσι ξαπλωμένο σε ένα ανθισμένο λιβάδι δίπλα σε έναν απαστράπτοντα βρικόλακα, που την θέλει απεγνωσμένα αλλά θέλει επίσης να πιει και το αίμα της. Η εικόνα έδωσε τη βάση για ένα από τα κεφάλαια του βιβλίου και ξεκίνησε την όλη περιπέτεια για την Μέγιερ, που παραδέχτηκε ότι δεν είχε γράψει ούτε διήγημα πριν αλλά ένιωσε να ωθείται από αυτό το σύντομο όραμα – κάτι που εξηγεί την ισχνή πλοκή που έχει ξετανίσει σε τέσσερα ατελείωτα βιβλία ίσως;




Η οντισιόν που έφερε τον Έντουαρντ στην ζωή


Παρόλο που η μηχανή του «Twilight» θα λειτουργούσε εξίσου καλά με όποιον ηθοποιό, ο Ρόμπερτ Πάτινσον πλέον αδιαμφισβήτητα είναι ο ονειρεμένος Έντουαρντ, ρόλος που εκτόξευσε το αστέρι του (ποιος θυμόταν τον δύσμοιρο Σέντρικ του από τον «Χάρι Πότερ»…) και του σέρβιρε έτοιμη καριέρα. Όμως υπήρχε μια εποχή που ο Πάτινσον δεν ήταν καν στους τελικούς υποψηφίους – ήταν απλά ένας άγνωστος Βρετανός ηθοποιός που είχε απολυθεί από την προηγούμενη δουλειά του και σκεφτόταν σοβαρά να παρατήσει την ηθοποιία. Θεωρώντας τον συγκεκριμένο ρόλο ως μία από τις τελευταίες ευκαιρίες να μείνει στον χώρο, ο Πάτινσον πλήρωσε ο ίδιος το εισιτήριο για το Λος Άντζελες, όπου και πέρασε από οντισιόν δίπλα στην Κίρστεν Στούαρτ. Το δοκιμαστικό έγινε πάνω στο κρεβάτι της σκηνοθέτη Κάθριν Χάρντγουικ (μην σας μπαίνουν πονηρές ιδέες, σε μια χαρακτηριστικά αθώα σκηνή της πρώτης ταινίας αναφερόμαστε - δείτε παραπάνω φωτογραφία) και ήταν τόσο δυνατό, η χημεία των δύο ηθοποιών τόσο εκρηκτική, που ο ρόλος ήταν πια δικός του. Τι κι αν η Μέγερ έκανε μούτρα για ένα διάστημα γιατί στο κεφάλι της η Μπέλα ήταν η Έμιλι Μπράουνινγκ και ο Έντουαρντ ο –τωρινός Σούπερμαν – Χένρι Κάβιλ;




Η επιλογή που έσωσε την καριέρα του Τέιλορ Λότνερ


Για ένα διάστημα εκεί γύρω στο 2008 υπήρξε το σοβαρό ενδεχόμενο ο Τζέικομπ Μπλακ να αλλάξει χέρια: ο σκηνοθέτης της δεύτερης ταινίας, Κρις Γουάις, και η εταιρεία παραγωγής Summit αμφέβαλλαν αν ο Τέιλορ Λότνερ θα μπορούσε να κρατήσει τον ρόλο, που απαιτούσε πλέον έναν ηθοποιό τρεις φορές μεγαλύτερο σε όγκο. Ο Λότνερ, όμως, έδειξε μία πεισματάρικη αποτελεσματικότητα (που συνήθως λείπει από τις ερμηνείες του) και κέρδισε επάξια τη πρωταγωνιστική πλέον θέση του στην σειρά. Ήταν μια τελικά έξυπνη κίνηση εκ μέρους των παραγωγών, και μια ένδειξη αφοσίωσης όχι ακριβώς χαρακτηριστική των χειρισμών τους: η Ρέιτσελ Λεφέβρ, η κοκκινομάλλα Βικτόρια που διψά για εκδίκηση από την πρώτη ταινία, αντικαταστάθηκε με γρήγορες διαδικασίες γιατί τόλμησε να υπογράψει σε μια άλλη ταινία χωρίς να συμβουλευτεί τους παραγωγούς του «Twilight» - οι δύο παραγωγές συνέπιπταν για μερικές ημέρες.




Η απόφαση που έκανε το μαρτύριο να διαρκέσει περισσότερο


Όπως και ο «Χάρι Πότερ» λίγους μήνες νωρίτερα, οι άνθρωποι πίσω από το «Λυκόφως» ανακοίνωσαν πριν περίπου δύο χρόνια ότι το τελευταίο βιβλίο, «Χαραυγή», θα σπάσει σε δύο ταινίες για να εξυπηρετήσει καλύτερα την πλοκή. Ποια πλοκή; Ίσως να έπρεπε να διαβάσουν προσεκτικότερα και να συνειδητοποιήσουν ότι είναι ένα βιβλίο που εκ πρώτης όψεως μοιάζει γεμάτο ζουμί (είναι και πάνω από 700 σελίδες, εύκολο το λάθος) αλλά καταλήγει γεμάτο με φλυαρίες και την πιο εκνευριστική αντι-κορύφωση που μπορεί να φανταστεί κανείς. Έτσι όσοι δεν γνωρίζουν τα βιβλία έχουν να υπομείνουν ένα πρώτο μέρος που ασχολείται με ένα μάτσο βρικόλακες που στέκονται γύρω από μια έγκυο ανήσυχοι και ένα δεύτερο με ένα μάτσο βρικόλακες που στέκονται γύρω από ένα νεογέννητο ανήσυχοι – γι' αυτό μην περιμένετε επικές μάχες και αληθινό κίνδυνο. Τα λεφτά τους, πάντως, θα τα βγάλουν άρα, κυνικά μιλώντας, καλά έκαναν.




Η ατολμία που σημάδεψε μια ολόκληρη σειρά


Δεν είναι ακριβώς στιγμή, όσο γενικότερη προσέγγιση, η οποία σίγουρα πηγάζει πάνω από όλα από τα ίδια τα βιβλία και δεν είναι ατόπημα μόνο των ταινιών, αλλά είναι ένα χαρακτηριστικό τόσο ταυτισμένο μαζί τους που είναι αδύνατο να το προσπεράσεις ως επιλογή. Μιλάμε φυσικά για τον εξοργιστικά σεμνότυφο χειρισμό μιας ιστορίας με ζουμερές προοπτικές και τη γενικότερη ατολμία έτσι ώστε όσο το δυνατόν περισσότερα δωδεκάχρονα να προσκυνήσουν στο βωμό που έφτιαξε η ατάλαντη 'συγγραφέας' Μέγιερ. Ο υποβόσκων συντηρητισμός απέναντι στο όποιο αισθησιακό υπόβαθρο και η γελοία κατάληξη της ιστορίας, που ακυρώνει την όποια αίσθηση κινδύνου και αναιρεί τις όποιες θυσίες υποτίθεται ότι κάνει με τις επιλογές της η Μπέλα, ταιριάζουν με την δειλία με την οποία οι κινηματογραφιστές έχουν προσεγγίσει τις ταινίες, κάνοντάς τις κινηματογραφικά πλήρως αδιάφορες, άβολα σοβαροφανείς έως ξεκαρδιστικά μελό, και πάνω από όλα βαρετές για όποιον μη φαν του βιβλίου. Είναι μια σειρά που θα μείνει στην ιστορία μεν, αλλά για όλους τους λάθος λόγους δε.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------