ΖΥΡΙΧΗ Oι πρώτοι διδάξαντες την κατασκευή εκπληκτικών αλπικών τούνελ, οι Ελβετοί, έβαλαν πάλι χθες τα γυαλιά στους φιλόδοξους ιάπωνες διεκδικητές, ολοκληρώνοντας, έπειτα από 14 χρόνια, τις εργασίες διάνοιξης του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού τούνελ στον κόσμο, στη Νότια Ελβετία.
Η σήραγγα έχει μήκος 57 χλμ. και αφήνει δεύτερη την ιαπωνική σήραγγα Σεϊκάν, μήκους «μόλις» 53,9 χλμ. Το GΒΤ, όπως είναι γνωστό, διασχίζει την οροσειρά του Γκοτάρ, περνώντας κάτω από τις ελβετικές Αλπεις: όταν παραδοθεί στο κοινό, το 2017, θα παρέχει μία από τις σημαντικότερες και ταχύτερες διόδους μεταξύ Βόρειας και Νότιας Ευρώπης, αφού όχι μόνο θα «κόβει» 40 χλμ. από τη συνολική διαδρομή, αλλά θα επιταχύνει συνολικά το δρομολόγιο, αφού τα τρένα δεν θα χρειάζεται να σκαρφαλώνουν σε μεγάλο ύψος.
Η σήραγγα έχει μήκος 57 χλμ. και αφήνει δεύτερη την ιαπωνική σήραγγα Σεϊκάν, μήκους «μόλις» 53,9 χλμ. Το GΒΤ, όπως είναι γνωστό, διασχίζει την οροσειρά του Γκοτάρ, περνώντας κάτω από τις ελβετικές Αλπεις: όταν παραδοθεί στο κοινό, το 2017, θα παρέχει μία από τις σημαντικότερες και ταχύτερες διόδους μεταξύ Βόρειας και Νότιας Ευρώπης, αφού όχι μόνο θα «κόβει» 40 χλμ. από τη συνολική διαδρομή, αλλά θα επιταχύνει συνολικά το δρομολόγιο, αφού τα τρένα δεν θα χρειάζεται να σκαρφαλώνουν σε μεγάλο ύψος.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου