13/7/13

O θαυμαστής που "έσωσε" την Καίτη Φίνου με 7.000 ευρώ

Έφτασε στο χείλος του γκρεμού, όταν είχε βάλει λουκέτο στο κομμωτήριό της, αφού οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά και χρωστούσε ένα μεγάλο χρηματικό ποσό..


Τότε ήταν που εμφανίστηκε ένας άγνωστος θαυμαστής της, ο οποίος της προσέφερε ένα φάκελο με... 7.000 ευρώ και μετά, εξαφανίστηκε! "Λίγο καιρό μετά τη δημοσίευση των οικονομικών προβλημάτων μου, έλαβα ένα τηλεφώνημα από έναν άγνωστο κύριο ο οποίος μου δήλωσε ότι είναι θαυμαστής μου. Μου ζήτησε να τον συναντήσω , λέγοντάς μου πως το τηλεφώνημά του δεν ήταν φάρσα και ότι πραγματικά ήθελε να με βοηθήσει" λέει στην ESPRESSO η ηθοποιός που άφησε εποχή τη δεκαετία του '80.


 "Κλείσαμε ραρτεβού για την επομένη στην είσοδο γνωστού πολυκαταστήματος, στην πλατεία της Ομόνοιας. Ο άνθρωπος αυτός, που ήταν μεταξύ 35 και 40 μου έδωσε ένα φάκελο λέγονταςμου : Ελπίζω με αυτό να βοηθηθείς. Πριν προλάβω να τον ανοίξω, είχε φύγει σχεδόν τρέχοντας και από τότε δεν τον είδα ξανά, ούτε με πήρε τηλέφωνο"


πηγη:zappit
zappit.gr#sthash.cZyBMX1B.dpuf
zappit.gr#sthash.cZyBMX1B.dpuf