Πρόκειται για ένα θηριώδες Audi RS6 (και όχι Q7 όπως γράφτηκε σε διάφορα ΜΜΕ) σε μαύρο χρώμα, βάρους 2 τόνων,το οποίο μετά τις… αναβολικές ενέσεις που δέχτηκε από την MTM αποδίδει ιπποδύναμη άνω των 700PS!
Τυχερός μέσα στην… ατυχία του ήταν ο 33χρονος εφοπλιστής, αφού τη στιγμή της απόπειρας απαγωγής του, είχε στα... χέρια του το θηριώδες Audi RS6 MTM.
Διαψεύστηκαν οι αρχικές πληροφορίες, που ανέφεραν ότι ο νεαρός εφοπλιστής οδηγούσε ένα Audi Q7, την ώρα που οι επίδοξοι απαγωγείς , του έκλεισαν το δρόμο στη Βούλα.
Το αυτοκίνητο που έσωσε τον Ανδρέα (κατα κόσμο Κίκος) Μαρτίνο είναι ένα Audi RS6 σε μαύρο χρώμα το οποίο μετά τις… αναβολικές ενέσεις που δέχτηκε από την MTM αποδίδει πάνω από 700PS!
Ένα station wagon αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να μην ήταν θωρακισμένο, όμως ξεχωρίζει τόσο για τη στιβαρή κατασκευή του και τον όγκο του, όσο και για τη δύναμη του κινητήρα του.
Δεν είναι όμως τόσο οι πολλοί ίπποι που έδωσαν τη δυνατότητα στον εφοπλιστή να εμβολίσει το μικρό Citroen C1 των 800 κιλών, που βρέθηκε πίσω του, όσο η τερατώδης ροπή του (πάνω από 70 χιλιογραμμόμετρα) αλλά και το μεγάλο του βάρος των 2 τόνων.
Παράλληλα η τετρακίνηση που διαθέτει το RS6 μοίρασε στους τροχούς που είχαν ανάγκη όση από τη ροπή χρειάζονταν για να μην σπινάρουν-κολλήσουν όταν αυτοί κλήθηκαν από τον οδηγό ουσιαστικά να… ρυμουλκήσουν (με την ανάποδη) το C1. Σημαντικό ρόλο στην γρήγορη αντίδραση του οδηγού που απειλήθηκε, έπαιξε και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic (6 σχέσεων) ένα από τα καλύτερα που έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά.
Η οικογένεια Μαρτίνου, γενικά είναι “οπαδοί” των αυτοκινήτων της Audi, αφού εκτός του RS6, διαθέτουν ένα Audi Allroad ένα RS5 και ένα Q7, ενώ προσφάτως είχαν και ένα RS4.
Η εκπαίδευση του Μαρτίνου
Σημαντικό ρόλο -όπως διαβάζουμε και στο newsauto.gr- τόσο στην ψύχραιμή αντίδραση του 33χρονου εφοπλιστή, όσο και στις σωστές κινήσεις που έκανε, που είχαν ως αποτέλεσμα να ξεφύγει από τους επίδοξους απαγωγείς του, έπαιξε και η ειδική εκπαίδευση που οι πληροφορίες αναφέρουν πως εχει περάσει ο Ανδρέας Μαρτίνος.
Πρόκειται για ειδικά σεμινάρια που παρακολουθούν οι οδηγοί θωρακισμένων αυτοκινήτων ώστε να αντιμετωπίζουν με επαγγελματικό τρόπο κρίσιμες και ακραίες καταστάσεις στο δρόμο. Είναι διήμερα σεμινάρια, γίνονται από ειδικούς εκπαιδευτές και κατά τη διάρκεια των απαιτητικών ασκήσεων ο οδηγός βελτιώνει τις ικανότητές του στον έλεγχο του αυτοκινήτου, στη διάρκεια πέδησης πανικού κατά τη στροφή, μαθαίνουν να κάνουν ελιγμούς με ένα αυτοκίνητο με ελαστικά run-flat αφού αυτά έχουν ξεφουσκώσει (λόγω πιθανής χρήσης όπλων) κλπ.
Τα σεμινάρια αυτά πριν από λίγα χρόνια, πραγματοποιούνταν και στην Ελλάδα, μία με δύο φορές το χρόνο, στις πίστες των Μεγάρων και των Σερρών. Τώρα πια μόνο στο εξωτερικό πρέπει να απευθυνθεί κάποιος..
Του κ.Τ.Τρακουσέλλη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου