Οι διαφημιστικές εταιρίες που φέρουν το σήμα πιστοποίησης Google Partner είναι αυτές που γνωρίζουν τις βέλτιστες πρακτικές στα προϊόντα της Google.
Ξεκίνησε εδώ και λίγες εβδομάδες το πρόγραμμα Google Partners,
μια νέα πλατφόρμα για την κοινότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ
που στοχεύει να βοηθήσει επιχειρήσεις και διαφημιστικές εταιρείες
να αναπτυχθούν με περισσότερη εκπαίδευση και νέα εργαλεία.
Το Google Partners αντικαθιστά το Agency Edge, το πρόγραμμα πιστοποίησης της Google και το Google Engage για διαφημιστικές, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματά τους σε μια νέα πιο εύχρηστη, απλούστερη και ισχυρότερη πλατφόρμα. Παράλληλα, βοηθάει τις εταιρείες που ασχολούνται με το διαδικτυακό μάρκετινγκ να χτίσουν μια στενότερη σχέση με τους πελάτες τους.
Με το Google Partners, οι εταιρείες μπορούν:
Για να συμμετέχει μια εταιρεία στο πρόγραμμα Google Partners, μπορεί να επισκεφθεί τη σελίδα www.google.com/partners
Το Google Partners αντικαθιστά το Agency Edge, το πρόγραμμα πιστοποίησης της Google και το Google Engage για διαφημιστικές, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματά τους σε μια νέα πιο εύχρηστη, απλούστερη και ισχυρότερη πλατφόρμα. Παράλληλα, βοηθάει τις εταιρείες που ασχολούνται με το διαδικτυακό μάρκετινγκ να χτίσουν μια στενότερη σχέση με τους πελάτες τους.
Με το Google Partners, οι εταιρείες μπορούν:
- Να αποκτήσουν δυνητικούς πελάτες: Δυνατότητα σύνδεσης με πιθανούς πελάτες μέσω της Αναζήτησης Google Partner
- Να αποκτήσουν πιστοποιήσεις: Δυνατότητα δωρεάν εξετάσεων μέσω βελτιωμένης πλατφόρμας
- Να ενημερωθούν και να εξελιχθούν: Δυνατότητα πληροφόρησης με γνώμονα τις ανάγκες της διαφημιστικής εταιρείας
- Να επωφεληθούν από προωθητικές προσφορές: Δυνατότητα λήψης προσφορών για χρήση στους νέους πελάτες στο AdWords
- Να τεκμηριώσουν την αξιοπιστία τους: Δυνατότητα προβολής στην αγορά με απόκτηση του Σήματος Google Partner
Για να συμμετέχει μια εταιρεία στο πρόγραμμα Google Partners, μπορεί να επισκεφθεί τη σελίδα www.google.com/partners
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου