19/1/13

Μ. ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ: Ο έρωτας ταιριάζει πολύ στη φύση μου!

Μοιάζει εύθραυστη αλλά δεν είναι. Δύσκολη να πει «ναι», επίμονη στο μην απαντάει σε ό,τι αφορά τον 4χρονο γιό της αλλά και τον συμπρωταγωνιστή της στο «Αν», Χριστόφορο Παπακαλιάτη.
Η Μαρίνα Καλογήρου επιστρέφει στο θέατρο μετά από 6 χρόνια απουσίας, την ώρα που η επιτυχία της από το κινηματογραφικό «Αν» είναι ακόμη νωπή και εξηγεί ότι έπρεπε να «αποχωρήσει» προς χάριν της οικογένειας: «Είχα αρκετές προτάσεις μετά την παράσταση “Τελευταία παράσταση”. Έγινα μαμά και είχα την ανάγκη να αφοσιωθώ ολοκληρωτικά σε αυτό» τονίζει η όμορφη ηθοποιός, η οποία ξεκαθαρίζει πως δε θα άλλαζε με καμία καριέρα την οικογενειακή ευτυχία: «Πιστεύω πως όλα γίνονται όπως πρέπει να γίνουν. Ο γιος μου καλά έκανε και ήρθε! Έτσι κι αλλιώς, δεν πιστεύω σε μια καριέρα αλλά σε μία πορεία μέσα στην οποία δημιουργείς, μαθαίνεις, εξελίσσεσαι, προσφέρεις και που μπορεί να έχεις περιόδους ακμής και παύσης».

Η ίδια δηλώνει ότι ο έρωτας είναι στη φύση της αλλά παραδέχεται πως είναι και ζηλιάρα αλλά… καλοπροαίρετα: «Για μένα η σχέση δεν είναι απαραίτητη. Ο έρωτας ταιριάζει πολύ στη φύση μου και τον αναζητώ αλλά την ίδια ανάγκη έχω για μοναχικότητα και ησυχία. Μπορώ να είμαι ευτυχισμένη και μόνη μου, όπως μπορώ να είμαι ακόμη πιο ευτυχισμένη μαζί με έναν άνθρωπο σε μια ωραία αληθινή σχέση» τονίζει και συμπληρώνει: «Παραδέχομαι πως ζηλεύω. Ζηλεύω τα όμορφα σπίτια!Καλοπροαίρετα φυσικά! Επειδή δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να έχω ένα όμορφο σπίτι».

Η Μαρίνα Καλογήρου τονίζει ότι δεν μπορεί να αντισταθεί σε κάποιον με χιούμορ και γοητεία, ο οποίος αγαπάει και φροντίζει, ενώ δηλώνει πως απεχθάνεται τη διαφθορά, τη μνησικακία και τον υπέρμετρο εγωισμό. Όσο για ποιά θεωρεί ότι είναι τα ελαττώματά της: «Είμαι παρορμητική και ενθουσιώδης, ζητάω πολλά, κάνω γκάφες, πετάγομαι και μιλάω όταν κανείς δεν έχει ζητήσει τη γνώμη μου, πιστεύω ό,τι κι αν μου πεις, παθιάζομαι, έχω τάσεις φυγής, είμαι τελειομανής και απόλυτη». Αυτά μόνο!

Τέλος, όσον αφορά την κλάσική ερώτηση «θέατρο, σινεμά ή τηλεόραση», η όμορφη ηθοποιός δηλώνει μοιρασμένη: «Και τα τρία»!​

Πηγη:star.gr