4:32 μ.μ.
Απόλυτα ικανοποιημένοι από την εμπειρία χρήσης του iPad εμφανίζονται οκτώ στους δέκα κατόχους της συσκευής, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιοποίησε το Software Usability Research Laboratory. Αν και με ελάχιστα πτωτική τάση, ως προς τον βαθμό ικανοποίησης, τα συγκριτικά αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η Apple «ακούει» τις απαιτήσεις των πελατών της, καθώς σε προηγούμενη έρευνα της ίδιας εταιρείας -πριν από περίπου έναν χρόνο- οι χρήστες χαρακτήριζαν ως βασικές ελλείψεις του πρώτου μοντέλου την απουσία κάμερας και την αδυναμία παράλληλης εκτέλεσης πολλών εφαρμογών. Διαπιστώσεις τις οποίες φαίνεται ότι έλαβαν υπόψη και στις οποίες «απάντησαν» με την άφιξη του iPad2 και την αναβάθμιση του λογισμικού και για τις δυο εκδόσεις της συσκευής.
Εξι στους δέκα, από εκείνους που απάντησαν ικανοποιημένοι, χαρακτήρισαν την εμπειρία τους «εξαιρετική», δυο στους δέκα την αποκάλεσαν «καλή» και ένας στους δέκα την περιέγραψε ως «καλύτερη από ότι την είχε φανταστεί».
Οσον αφορά τις συνήθειες των χρηστών, η έρευνα αποκαλύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς έχουν την ταμπλέτα της Apple μαζί τους όταν ταξιδεύουν, με το 20% των ερωτηθέντων να απαντά ότι την κουβαλά παντού και πάντα μαζί του. Επίσης, σχετικά με τη χρήση εφαρμογών, περίπου δυο στους δέκα εμφανίζονται να έχουν περισσότερες από 80 εγκατεστημένες στο iPad, ενώ η πλειοψηφία των ερωτηθέντων απάντησε ότι έχει εγκατεστημένες 21 έως 40 εφαρμογές. Παρόλο αυτά, οι περισσότεροι (40%) δήλωσαν ότι συνήθως χρησιμοποιούν έξι με δέκα εφαρμογές, ενώ μόλις το 4% απάντησε ότι χρησιμοποιεί συχνά περισσότερες από 20.
Τέλος, σχετικά με τους χώρους χρήσης του iPad, επιβεβαιώνεται ότι οι πιο πολλοί ασχολούνται με την ταμπλέτα τους στο καθιστικό του σπιτιού τους, με το υπνοδωμάτιο και την κουζίνα να ακολουθούν, ενώ σχετικά ψηλά στις προτιμήσεις των χρηστών εμφανίζεται και ο χώρος του μπάνιου. Μάλιστα, σχεδόν έξι στους δέκα απάντησαν ότι δεν θέλουν να μοιράζονται με άλλον τη χρήση της ταμπλέτας τους, με την περιήγηση στο παγκόσμιο ιστό να είναι συντριπτικά η αγαπημένη τους ασχολία, ενώ ακολουθούν ο έλεγχος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η ανάγνωση ειδήσεων και η πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα.
Η ταμπλέτα της Apple κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά, όπως και στην ελληνική, όπου πιο συγκεκριμένα εικάζεται ότι κατέχει μερίδιο πωλήσεων κοντά στο 55%.
Πάντως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ίδια έρευνας, περίπου οι μισοί από όσους απάντησαν ότι διαβάζουν βιβλία στο iPad έχουν και κάποια άλλη συσκευή ηλεκτρονικής ανάγνωσης. Το Κindle της Amazon είναι η πρώτη τους επιλογή, καθώς η πρόσφατη, αναβαθμισμένη έκδοση του –με χαρακτηριστικά tablet pc και την ονομασία Fire, είναι εκείνη που δείχνει ικανή να απειλήσει την κυριαρχία του iPad τους επόμενους μήνες, ιδιαίτερα στην αγορά της Bορείου Αμερικής, όπου εκτιμάται ότι πωλείται οριακά κάτω του κόστους κατασκευής του (199 δολάρια).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου