18/12/11

Χαμός! Ο Κώστας Χαρδαβέλλας για το μεγάλο φαγοπότι στο ALTER

Αγαπητό Fimotro,

παρακαλώ πολύ να δημοσιευτεί η απάντηση μου στις δήθεν «αποκαλύψεις» για το ύψος των αποδοχών μου στο Alter, στην ανάρτησή σας με τίτλο ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ALTER (εδώ). 



Καλώ όσους υποστηρίζουν ότι οι ετήσιες αποδοχές μου στο σταθμό ήταν 760.000 ευρώ, να καταθέσουν άμεσα τα στοιχεία που διαθέτουν στο ΣΔΟΕ – έστω και αποστέλλοντάς τα ανωνύμως- ώστε να διαπιστωθεί ποιος έκλεβε τα χρήματα αυτά γιατί εγώ δηλώνω κατηγορηματικά ότι ουδέποτε τα έπαιρνα!

Στην περίπτωση που δεν το πράξουν, τους χαρακτηρίζω αλήτες, που παίζουν με την απελπισία των απλήρωτων εργαζόμενων του Alter.


Σύμφωνα με τους συντάκτες του κειμένου «oι αιτίες του κακού» για την κατάρρευση του σταθμού βρίσκονται στις «αμοιβές της ντροπής». Ως μία από τις «αιτίες του κακού» εμφανίζεται να είναι η αμοιβή μου για το έτος 2009 η οποία φέρεται να ανέρχεται στα 760.000 ευρώ. Είναι σαφές πως με βάση το δικό μου δελτίο παροχής υπηρεσιών καθώς και το Πόθεν Εσχες που καταθέτω κάθε χρόνο ως δημοσιογράφος, η αμοιβή μου από το Alter ήταν κατά πολύ μικρότερη από το αναφερόμενο ποσό. 


Ανεξάρτητα όμως από αυτό, δεν επιτρέπω σε κανέναν να με χαρακτηρίζει "αιτία του κακού" για την τραγική κατάσταση που βιώνουν οι εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους. Γνωρίζουμε όλοι, ποιοί και πώς οδήγησαν το Alter εδώ που βρίσκεται σήμερα.
Αναμένω την κίνηση των αυτοαποκαλούμενων «απλήρωτων εργαζόμενων του Alter» και την άμεση αποστολή των στοιχείων που αναγράφονται στην επιστολή τους, στον εισαγγελέα και το ΣΔΟΕ.


Με εκτίμηση 
Κώστας Χαρδαβέλλας



http://fimotro.blogspot.com/2011/12/alter_18.html