2/6/12

Η Jaguar κερδίζει σε Κίνα, Ινδία

Η ακόρεστη δίψα για πολυτέλεια και σύμβολα κοινωνικού κύρους από τους νεόπλουτους των αναδυόμενων αγορών τροφοδοτούν την κερδοφορία της Jaguar Land Rover, όπως φανερώνουν τα τελευταία στοιχεία της ινδικής ιδιοκτησίας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της δρ Ραλφ Σπεθ, το οικονομικό έτος 2011-2012 η εταιρεία εμφάνισε προ φόρων κέρδη αυξημένα κατά 34% εν συγκρίσει με την προηγούμενη χρονιά.


Αναλυτές του κλάδου τονίζουν ότι τα αποτελέσματα της Jaguar Land Rover αποδεικνύουν πως αγορά-κλειδί για την εταιρεία καθίσταται πλέον η Κίνα, ενώ η μεγαλύτερη από πλευράς πωλήσεων παραμένει η Βρετανία.


Ο δρ Ραλφ Σπεθ υπογράμμισε πως ειδικά στην Κίνα αναδύεται μία εύρωστη μεσαία τάξη, που επιθυμεί να οδηγήσει πολυτελή αυτοκίνητα. «Τι καλύτερο από ένα Range Rover Evoque;», αναρωτήθηκε, μιλώντας για ένα δημοφιλές μοντέλο της εταιρείας του. «Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών και στα δύο εμπορικά μας σήματα ενισχύεται», κατέληξε ο δρ Σπεθ.


 Πηγή: Reuters