24/6/12

Η Ελληνίδα Μαντόνα :Ντενίζ-Μπέλα Βλάση

Η Ντενίζ Βλάση, γνωστή και ως «Μπέλα», είναι μισή Ελληνίδα και μισή Ιταλο-Ιρλανδέζα, αλλά αισθάνεται πιο κοντά στις Ελληνικές ρίζες της. Η ηθοποιός,  έχει μια πολύ πετυχημένη καριέρα υποδυόμενη την τραγουδίστρια Μαντόνα. Η Μπέλα έχει γράψει και δυο βιβλία «Σε έκανα να κοιτάξεις» και «Της μοιάζεις». Επίσης έχει τη δική της εταιρεία παραγωγής που ονομάζεται  Tribute. Η Μπέλα μοιράζεται την εμπειρία του να υποδύεται την πιο διάσημη γυναίκα στον πλανήτη και περιγράφει τη γνωριμία της με την πραγματική Μαντόνα ενώ την υποδυόταν.

Πες μας πώς ξεκίνησες στον καλλιτεχνικό χώρο.

Ξεκίνησα μαθήματα χωρού στα 9 και ερωτεύθηκα τα αισθήματα αυτά που εξέφραζα με το χορό. Ο χορός μου επέτρεψε να σκέφτομαι και να μαθαίνω έξω απο το σώμα μου, με άφηνε να εκφράζω και να νιώθω κάθε συναίσθημα. Με το χορό το σώμα μου είχε πνευματικές και σωματικές προκλήσεις, και έμαθα τη χάρη, την υποταγή και τη γαλήνη. Όταν χόρεψα για πρώτη μου φορά, ήξερα ότι ήθελα να χορεύω για το υπόλοιπο της ζωής μου. Δεν ήμουν σίγουρη αν είχα την τεχνική για να γίνω επαγγελματίας, αλλά ήξερα ότι σίγουρα θα χόρευα στη ζωή μου. Η πιο αληθινή έμπνευση της όλης μου καλλιτεχνικής καριέρας, είναι τα αισθήματα της καρδιά μου καθώς χορεύω. Η μουσική και ο χωρός… οι πρώτες μου αληθινές αγάπες!

Είσαι η πιο επιτυχημένη μιμήτρια της Μαντόνα. Πού και πώς ανακάλυψες αυτό το ταλέντο και πόσο καιρό το κάνεις αυτό?

Υπάρχουν αρκετές και πολύ ταλαντούχες μιμήτριες της Μαντόνα. Έχω μερικές που προτιμώ, αλλά πιστεύω ότι όλες φέρνουμε κάτι ξεχωριστό στο τραπέζι. Ξεκίνησα την καριέρα μου επαγγελματικά ως Μαντόνα το 1985 και εκείνη την εποχή, υπήρχαν πολλοί λάτρεις και φανατικοί της Μαντόνα. Παρ’ οτι ήμουν μικρή, δεν άνηκα σε αυτή την κατηγορία. Ήμουν όμως, πάντα πεινασμένη καλλιτέχνης που έψαχνα έναν τρόπο για να δουλέψω. Πάντα σεβόμουν τη Μαντόνα ως λαμπρή καλλιτέχνη και επαγγελματία, αλλά ποτέ δεν ήμουν «φαν» της και δεν είχα ποτέ την αυταπάτη να θέλω να γίνω αυτή.
Υπάρχουν πολλοί ηθοποιοί που παριστάνουν τη Μαντόνα για το μυστικό λόγο ότι επιθυμούν να γίνουν αυτή και ζουν τη ζωή τους με αυτή την αυταπάτη. Υπάρχουν κάποιοι που παριστάνουν τη Μαντόνα και είναι απίθανοι τραγουδιστές και απλά χρειάζονται ένα καλό σκηνικό για το σόου τους και υπάρχουν και άλλοι, όπως εγώ, που είμαστε πρώτα καλλιτέχνες (ηθοποιοί, χορευτές, χορογράφοι, παραγωγοί) και χρησιμοποιούμε την ομοιότητα μόνο επί σκηνής. Προσωπικά, οι καλύτερες μιμήτριες της Μαντόνα είναι αυτές που έχουν και την αίσθηση του χιούμορ, πολλές μιμήτριες είναι πολύ σοβαρές κατά τη γνώμη μου και το να υποδύεσαι κάποιον άλλον βγάζοντας το ψωμί σου είναι λίγο περίεργο και σίγουρα αστείο! Το κλειδί είναι το χιούμορ!

Έχεις γνωρίσει ποτέ τη Μαντόνα, ενώ την υποδύεσαι?

Ναι ,αρκετές φορές. Την πρώτη φορά τη γνώρισα στα δοκιμαστικά που έκανε για το τουρ Who’s That Girl. Γνώριζα τον χορογράφο της Jeffrey Hornaday ο οποίος μου ζήτησε να κάνω οντισιόν. Μου παράγγειλε να μη βαφτώ και να καλύψω τα μαλλιά μου (που ήταν σαν τα δικά της). Ήθελε πρώτα να με δει ως χορεύτρια και να μην επηρρεαστεί από την όποια ομοιότητα. Τελικά πέρασα την πρώτη επιλογή (ήταν πολλοί χορευτές με χορογραφίες τους) και κόψαν περίπου τους μισούς. Το δεύτερο κομμάτι της οντισιόν ήταν να χορέψω αυτοσχεδιαστικά για τη Μαντόνα. Χόρεψα, και μετά με σύστησε ο Jeffrey μαζί της. Ήταν ζεστή και επαγγελματική. Τελικά δεν προσέλαβε κανέναν χορευτή από εκείνη την οντισιόν, αλλά ρώτησε το φίλο μου ποιός ήταν ο καλύτερος χορευτής δρόμου στο Λος Άντζελες και της είπε «Ο Σαμπάντο». Η Μαντόνα του είπε «Πάρ’τον τηλέφωνο», και κατέληξε ο Σαμπάντο χορογράφος εκείνου του τουρ. Είχα την τιμή να δουλέψω μαζί του αργότερα, ερμηνεύοντας το Vogue στο Beverley Wilshire για ένα μεγάλο φιλανθρωπικό χορό με παραγωγό τον Jeff Kutash (Παραγωγός του Splash από το Λας Βέγκας).
Τη δεύτερη φορά που γνώρισα τη Μαντόνα, με προσέλαβε το MTV για να συμμετάσχω σε ένα διαφημιστικό μαζί της. Ο υπεύθυνος κάστινγκ με προσέλαβε ως επαγγελματικό σύμβουλο. Μπόρεσα και τους βοήθησα με όλες τις όψεις «Μαντόνας», επιλέγοντας τα μοντέλα, και με τις λεπτομέρειες. Ήμασταν στα γυρίσματα με τη Μαντόνα και μπορέσαμε να τη δούμε εν δράσει. Μας προειδοποίησαν «να μην την κοιτάξουμε ούτε να της μιλήσουμε», αλλά καθώς με περνούσε μου είπε «φαίνεται καλό, πολύ καλό».
Υπήρχε κι άλλο ένα επεισόδιο όταν ήμουν δεύτερη στο διαγωνισμό της στο MTV. Μέσα από 2000 βίντεο που είχαν σταλεί το δικό μου επιλέχτηκε από την ίδια για το διαγωνισμό. Ήμουν η μόνη που επιλέχθηκε μέσα από 2000 συμμετοχές.

Είσαι ιδιοκτήτρια και μιας καλλιτεχνικής επιχείρησης, της Tribute Productions. Πες μας σχετικά με αυτή.

Η Tribute γεννήθηκε από το γεγονός ότι πάντα βοηθούσα άλλους αντζέντηδες να βρουν ταλέντα. Μου έλεγαν συνέχεια ότι «Μπέλα, θα έπρεπε να σε πληρώνουν για αυτό που κάνεις», και για πολλά χρόνια δεν έκανα τίποτα γι’αυτό. Είναι στη φύση μου να βοηθάω άλλους και μου αρέσει να το κάνω. Ξεκίνησα την εταιρεία γύρω στο 1997 και άνθισε σε μία πετυχημένη επιχείρηση. Υπάρχουν φανταστικές ευκαιρίες, και επιτρέπει στη δημιουργική μου ψυχή να δημιουργεί συνεχώς, που κάνει την καρδιά μου χαρούμενη! Μπορώ να είμαι παραγωγός σε σόου, να δουλεύω άμεσα με χορογράφους και χορευτές και ενδυματολόγους. Μου δίνεται η ευκαιρία να δημιουργώ καινούργιους χαρακτήρες και να τους προωθώ στον καλλιτεχνικό χώρο.
Η επιχείρησή μου είναι γνωστή επί τω πλείστων για τα Ms Bella´s Dolls (κόριτσια της δεκατίας 40), όπου για κάθε μοντέλο φτιάχνω και ξεχωριστό χαρακτήρα και εμφάνιση. Λατρεύω τις δεκαετίες 30 και 40 και αυτό άνθισε από αυτή την αγάπη μου των παλαιότερων εποχών και κυρίως των κοριτσιών στις αφίσες της εποχής. Έχουμε επίσης ορχήστρες και χορευτικά σόου, χορεύτριες καν-καν, σοόυ γκερλς, μιμητές διασήμων, σόου με παπαράτσι και θαυμαστές της δεκαετίας 40, διάφορα σόου και πολλά άλλα. Φοράω συνεχώς το καπέλο μου της δημιουργίας και βοηθάω την εταιρεία να αναπτύσσεται. Μας ζητούν να βρούμε ταλέντα για εταιρικά χάπενινγκ, για πάρτυ, για την τηλεόραση, για ταινίες, και για διαφημίσεις εντύπων.

Από ποιό μέρος της Ελλάδας κατάγεσαι?

Ο παπούς μου είναι από τη μικρή παραλιακή πόλη, την Πέτρα. Ήρθε στην Αμερική με καράβι όταν ήταν πολύ μικρός. Ήταν (και είναι ακόμα) ο απόλυτα αγαπημένος μου! (Το πρώτο μου βιβλίο ήταν αφιερωμένο σ’αυτόν επειδή του υποσχόμουν συχνά «Παπού, αν γίνω ποτέ διάσημη, θα δεις το όνομά σου λαμπρό») Ήταν πολύ περήφανος που ήταν Έλληνας και μετέφερε στην οικογένειά μου την τιμή του να είμαστε Έλληνες. Πάντα ήμουν πολύ περήφανη για την Ελληνική μου καταγωγή (και δεν έχασα το επώνυμό μου «Βλάση» επειδή παντρεύτηκα, μάλιστα έχω το «Βλάση» και στο πιστοποιητικό γέννησης της κόρης μου.) Είμαι πολύ περήφανη που είμαι δεμένη με μία τόση βαθιά και πλούσια κουλτούρα και ανθρώπους. Ο μπαμπάς μου είναι και αυτός ωραίος και περήφανος Έλληνας. Ο παπούς, αυτός και η μητέρα μου πάντα σιγούρευαν ότι η ανατροφή μας θα περιείχε Ελληνική παράδοση, μέσω της μουσικής, φαγητού και χορού (έπρεπε να δεις τους Θοδωρή και Νικόλα 1, 2 και 3 να χορεύουν τσιφτετέλι!). Η μητέρα μου είναι μια καταπληκτική και όμορφη Ιταλίδα και Ιρλανδέζα, γι’αυτό έχω στοιχεία από όλους αλλά πάντα ένιωθα πιο δεμένη με τις Ελληνικές ρίζες μου. Πιστεύω ότι είναι στην ψυχή μου και από άλλες ζωές.

 Έχει επιρρεάσει η Ελληνική καταγωγή σου τη δουλειά σου?
Πιστεύω ότι η Ελληνική καταγωγή μου με προσέλκυσε στις τέχνες. Πάντα με έλκυε κάθε τι το Μεσογειακό, είτε η μουσική, είτε ο χωρός, η αρχιτεκτονική, τα χρώματα, οι άνθρωποι, (οι άντρες!! Λατρεύω τους μελαχροινούς!). Ξέρω ότι υποδυόμενη τη Μαντόνα, πολλές φορές με προσέλαβαν λόγω της Ελληνικής μου κληρονομιάς. Έχω εργαστεί με μερικούς Έλληνες σκηνοθέτες που (πιστεύω ότι) με προσέλαβαν επειδή είμαι Ελληνίδα. Έχω χορέψει στην ελληνική τηλεόραση και τους αγάπησα όλους στα γυρίσματα και ήθελα να γυρίσω στην Ελλάδα μαζί τους. Ακόμα και μερικές φωτογραφίσεις που έχω κάνει μοιάζουν σαν να είμαι η Αρχαία Μεσογειακή Μαντόνα… όπως σου είπα –η Ελλάδα είναι μέσα στην ψυχή μου.
Τι σε κάνει να αισθάνεσαι πιο περήφανη από τη δουλειά σου?
Πιστεύω ότι η ικανότητά μου να παρουσιάζω αυτό που είναι στην καρδιά μου είναι αυτό που με κάνει περισσότερο περήφανη. Πιστεύω ότι αυτό έρχεται με την ειλικρίνεια και το πάθος να κυνηγάω αυτό που είναι αληθινό για μένα. Όχι από εγωϊσμό ή φόβο ή να προσπαθώ να κάνω το όνειρο κάποιου άλλου πραγματικότητα. Αλλά το να βρίσκομαι παρούσα την κάθε στιγμή και να νιώθω περήφανη για αυτό που κάνω και το πώς το κάνω, ενώ είμαι συνειδητοποιημένη σχετικά με τους «σκοπούς» μου. Είμαι περήφανη για το τί έχω πετύχει στη δουλειά μου.
Καμιά φορά είναι σαν να έχω δημιουργήσει το «αδύνατο», όντας ένα κορίτσι με μέτριο ταλέντο, τίποτα το καταπληκτικό, -δεν μπορούσα ποτέ να τραγουδήσω πολύ καλά- , ήμουν αρκετά καλή ως χορεύτρια, αλλά πιο πολύ το πάθος μου και η ακεραιότητα μου μου έστρωσαν μια απίστευτη καριέρα που έχει διαρκέσει εδώ και 25 χρόνια. Οι γονείς μου πάντα με δίδασκαν ότι «δεν υπάρχει κάτι που να μην μπορείς να πετύχεις στη ζωή σου» και χάρης σε αυτούς έχω πραγματικά δημιουργήσει μια εκπληκτική πορεία στη ζωή μου.

Ποιό τίτλο θα έδινες στον εαυτό σου?
Χμμμμ-Τίτλο? Είμαι μια παραφορτωμένη Μαμά-αλλά ΛΑΤΡΕΥΩ κάθε στιγμή που περνώ με το καταπληκτικό μου κοριτσάκι, τη Σοφία – επίσης είμαι Αντζέντης, συγγραφέας (Έχω γράψει δυο βιβλία σχετικά με την ιστορία μιμητισμού και πώς να γίνει κανείς μιμος), παραγωγός, μίμος της Μαντόνα, και ένα κορίτσι που φοράει πολλά καπέλα.

Με τί ασχολείσαι αυτή την εποχή?

Είμαι απασχολημένη με αρκετά διαφορετικά πράγματα αυτή τη στιγμή. Πιο πρόσφατα ήταν η συνεργασία μου με τον Lyndall Grant (Ο πιο πετυχημένος «Σωσίας Άρνολντ Σβατσενέγκερ» εδώ στις ΗΠΑ που μάλιστα πρωταγωνιστεί ως «Άρνολντ» στη εμπορική επιτυχία 2012). Έχει σχεδιάσει και δημιουργήσει ένα ολοκαίνουργιο καλλιτεχνικό ευρετήριο στο διαδίκτυο και είναι ένα πολύ συναρπαστικό έργο. Θα παρουσιάζει τους καλύτερους καλλιτέχνες παγκοσμίως –λέγεται ABOUT FACE (http://www.a-bout-face.com/) και θα συμμετέχω ως αρχισυντάκτης και ως συντάκτρια των αγγελιών κάστινγκ, άρθρα συμβουλευτικά, συνεντεύξεις του χώρου, και καθοδηγώντας νέα ταλέντα απαντώντας σε ερωτήσεις όλο το 24ωρο.
Μαζί με όλα αυτά, το ABOUT FACE θα είναι και το σπίτι ενός καινούργιου δικτυακού περιοδικού, του THE WORLD το οποίο θα παρουσιάζει τρέχοντα γεγονότα του χώρου, φωτογραφίες, συνδέσεις με ταλέντα και άρθα σχετικά με ταλέντα με τίτλο «ο κόσμος έχει ταλέντο».
Άλλες δουλειές που κάνω –να κλείνω σωσίες διασήμων για εκδηλώσεις, για την τηλεόραση και για ταινίες.

Τι πιστεύεις σχετικά με το μέλλον σου?

Το μέλλον είναι συναρπαστικό και πολλά νέα προγράμματα τρέχουν αλλά το στόχος μου είναι να περάσω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ με τον πατέρα μου να του δείχνω την αγάπη μου και την ευγνωμοσύνη για όλη τη σοφία που μου έχει δώσει. Και να αγαπάω και να εκτιμάω τους γονείς μου και την οικογένειά μου , τώρα που είναι ακόμα ευλογημένη η ζωή μου που τους έχω. Για μένα η οικογένεια είναι η πιο σημαντική ευλογία που έχει να σου προσφέρει η ζωή και δεν υπάρχει μεγαλύτερο «γεγονός» από την οικογένεια. Η κόρη μου είναι λαμπρό παράδειγμα των εκπληκτικών ευλογιών του Θεού. Την έκανα στα 42 αφού μου είπαν οι γιατροί ότι ήμουν πολύ μεγάλη για να συλλάβω παιδί. Είμαι ευγνώμων κάθε μέρα για τη ζωή μου και για τα πάντα που μου έχουν δωθεί. Η ζωή είναι πραγματικά μαγικό ταξίδι.













 hollywood.greekreporter.gr