Μία ιστοσελίδα που μεταφέρει στα αφεντικά τις αναρτήσεις υπαλλήλων τους, που ούτε λίγο ούτε πολύ λένε τα χειρότερα γι' αυτούς, δημιούργησε ένας 18χρονος φοιτητής από τη Βρετανία.
Η Αναστασία μισεί το αφεντικό της και θα ήθελε να τον δει να πεθαίνει, ο Ματ κουβαλάει στο αυτοκίνητο πάντα μία σακούλα, για τις μέρες που είναι τύφλα στο μεθύσι, ενώ ο Τσάρλι θα ήθελε όλες οι συνάδελφοί του να μάθουν το νέο του τηλέφωνο.
Τέτοια σχόλια, που περιλαμβάνουν λέξεις κλειδιά, μπορεί να εντοπίζει η εν λόγω ιστοσελίδα, που ονομάζεται "Ξέρουμε τι κάνεις".
Σκοπός της ύπαρξής της, είναι όπως είπε ο δημιουργός της να δείξει στους χρήστες του διαδικτύου, πόσο ρισκάρουν δημοσιεύοντας ανάλογα σχόλια στο διαδίκτυο, ειδικά δεδομένης της περιορισμένης ασφάλειας που τους παρέχει το facebook.
Μέσα σε δύο μέρες από την δημόσια πρώτη της ιστοσελίδας, την είχαν ήδη επισκεφτεί περισσότεροι από 120.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ 5.000 είχαν κάνει "like" στο facebook.
Η Αναστασία μισεί το αφεντικό της και θα ήθελε να τον δει να πεθαίνει, ο Ματ κουβαλάει στο αυτοκίνητο πάντα μία σακούλα, για τις μέρες που είναι τύφλα στο μεθύσι, ενώ ο Τσάρλι θα ήθελε όλες οι συνάδελφοί του να μάθουν το νέο του τηλέφωνο.
Τέτοια σχόλια, που περιλαμβάνουν λέξεις κλειδιά, μπορεί να εντοπίζει η εν λόγω ιστοσελίδα, που ονομάζεται "Ξέρουμε τι κάνεις".
Σκοπός της ύπαρξής της, είναι όπως είπε ο δημιουργός της να δείξει στους χρήστες του διαδικτύου, πόσο ρισκάρουν δημοσιεύοντας ανάλογα σχόλια στο διαδίκτυο, ειδικά δεδομένης της περιορισμένης ασφάλειας που τους παρέχει το facebook.
Μέσα σε δύο μέρες από την δημόσια πρώτη της ιστοσελίδας, την είχαν ήδη επισκεφτεί περισσότεροι από 120.000 μοναδικοί χρήστες, ενώ 5.000 είχαν κάνει "like" στο facebook.
Πηγή: CNN
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου