18/6/12

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα ανακοινώθηκε και επίσημα από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα ανακοινώθηκε και επίσημα από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός και μίλησε για την απόφασή του να παραμείνει στο "τριφύλλι" σε αυτή τη δύσκολη στιγμή που περνά ο σύλλογος.

Το τυπικό μέρος της ανανέωσης του Ζεσουάλδο Φερέιρα στον Παναθηναϊκό ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας.

Με μια λιτή ανακοίνωση, η "πράσινη" ΠΑΕ ανακοίνωσε τη δεδομένη συμφωνία της με τον έμπειρο τεχνικό για τα επόμενα δύο χρόνια.

"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον κ. Ζεσουάλντο Φερέιρα για την ανανέωση της συνεργασίας μας για δύο ακόμα χρόνια" αναφέρει χαρακτηριστικά.

Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ υπάρχει και δήλωση του Φερέιρα που εξηγεί την απόφασή του να παραμείνει στον Παναθηναϊκό: "Το να παραμείνω στον Παναθηναϊκό αποτελεί για μένα μια πράξη η οποία θεωρώ ότι αποδεικνύει την μεγάλη μου αγάπη για το Σύλλογο. Αποδεικνύει επίσης την θέληση μου να συμμετέχω και να βοηθήσω στην οικοδόμηση ενός νέου πρότζεκτ.

Όπως όλοι αναμφισβήτητα καταλαβαίνουν, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει ο Σύλλογος, δεν είναι για τα χρήματα που παραμένω. Είναι για να μπορέσω να ανταποδώσω τον όμορφο και φιλικό τρόπο με τον οποίο όλοι μου συμπεριφέρθηκαν στο club στη διάρκεια του ενάμιση αυτού έτους, καθώς επίσης και για να δείξω από την πλευρά μου τη χαρά και τη μεγάλη μου αγάπη για τον Παναθηναϊκό.

Γνωρίζω τα ρίσκα και τις δυσκολίες που αναλαμβάνω, ήθελα όμως αυτές τις δύσκολες στιγμές να βρίσκομαι δίπλα σε όλους στον αγαπημένο μου Παναθηναϊκό".

Πηγή:sport24.gr