Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου αποτελεί μία από τις αγορές που έχουν
πληγεί ανεπανόρθωτα. Σήμερα οι καλύτερες εκτιμήσεις αναλυτών κάνουν λόγο
για περίπου 50.000 πωλήσεις ΙΧ μέσα στο 2012 τη
στιγμή που την πρώτη δεκαετία του 2000, με εξαίρεση το 2011, οι πωλήσεις
κυμαίνονταν μεταξύ 220.000 έως και 280.000 αυτοκινήτων ετησίως.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να έχουν βάλει λουκέτο περίπου 4.700 καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων, η μεγάλη πλειονότητα των εισαγωγικών εταιρειών να έχουν τραπεζικό δανεισμό πάνω από 100 εκατ. ευρώ, μερικές από αυτές να έχουν σταματήσει να εξυπηρετούν ήδη τις μηνιαίες δανειακές τους υποχρεώσεις και βέβαια οι απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων να επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό εξαιτίας των επιδομάτων ανεργίας τη στιγμή που τα έσοδα του κράτους συνεχώς μειώνονται και ήδη έχουν χτυπήσει αρνητικό ρεκόρ 20ετίας!
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να έχουν βάλει λουκέτο περίπου 4.700 καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων, η μεγάλη πλειονότητα των εισαγωγικών εταιρειών να έχουν τραπεζικό δανεισμό πάνω από 100 εκατ. ευρώ, μερικές από αυτές να έχουν σταματήσει να εξυπηρετούν ήδη τις μηνιαίες δανειακές τους υποχρεώσεις και βέβαια οι απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων να επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό εξαιτίας των επιδομάτων ανεργίας τη στιγμή που τα έσοδα του κράτους συνεχώς μειώνονται και ήδη έχουν χτυπήσει αρνητικό ρεκόρ 20ετίας!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου