24/5/10

Η Μπακογιάννη πάει για νέο κόμμα..


Η Ντόρα Μπακογιάννη μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για την σύσταση νέου κόμματος.

Χαρακτηριστικά δήλωσε: "Εγώ στη φάση αυτή θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, για να στηρίξω τον τόπο μου και όλη την προσπάθεια που πρέπει να γίνει. Και θα το κάνω αυτό από τη θέση της αντιπολίτευσης, που με έχει τάξει ο λαός. Να κάνω δημιουργική αντιπολίτευση και όχι αντιπολίτευση επί των ερειπίων. Δεν θέλω να δω τα αποκαΐδια της χώρας μου, για να πάει μπροστά ένας πολιτικός μου στόχος".

Πρόσθεσε δε, ότι "υπάρχουν δημιουργικές δυνάμεις στη χώρας μας. Όσο για την εξέλιξη των κομμάτων -που με ρωτάτε- θέλω να σας πω ότι τα κόμματα δημιουργούνται από κοινωνικές δυνάμεις, που θέλουν να.. εκφραστούν. Θα το δούμε αυτό στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή προέχει η πατρίδα μας".

trelokouneli.blogspot.com