23/1/11

«Σας παρακαλώ... δώστε μου $1 εκατ.! Και του έδωσαν!


Θέλεις ένα εκατομμύριο δολάρια; Απλά ζητά να σου το χαρίσουν. Ο Κρεγκ Ρόουιν το έκανε… και το πέτυχε.! «Γειά, είμαι ο Κρέγκ Ρόουιν. Αν δεν είσαι εκατομμυριούχος, ή φίλος εκατομμυριούχου, κλείσε το βίντεο. Δεν είναι για σένα είναι μόνο για εκατομμυριούχους.» λέει στην αρχή του βίντεο που ανέβασε στο you tube o Kρεγκ.


«Σας παρακαλώ... δώστε μου 1 εκατομμύριο δολάρια. Έχετε πολλά εκατομμύρια . Δώστε μου το ένα. Δεν το έχω ανάγκη για κάτι συγκεκριμένο. Αλλά θα ήταν τέλειο να το είχα.» προθέτει με αφέλεια ή περίσσιο θράσος.

Ο νεαρός από τη Βοστώνη ζήτησε 1 εκατομμύριο δολάρια από τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, τον Μπιλ Γκέιτς ακόμη κι από.... την Lady Gaga.

«Την περασμένη εβδομάδα ζήτησα 1 εκατομμύριο δολάρια.

Σήμερα εμφανίζομαι ξανά για να σας ενημερώσω. Μέχρι τώρα κάνεις δε μου έδωσε 1 εκατομμύριο δολάρια» λέει σε άλλο βιντεάκι.

Χρειάστηκαν 2 μήνες και αρκετά βίντεο για να αποκτήσει τελικά το εκατομμύριο του. Ανώνυμος βαθύπλουτος θα του το παραδώσει στις 2 Φεβρουαρίου, στο θέατρο UBC της Νέας Υόρκης, παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων.

Όμως στη φύση του ανθρώπου είναι η απληστία και ο Κρέγκ σε νέο βίντεο ζητά να του δώσουν άλλο ένα εκατ. δολάρια…