4/8/12

Ναταλία Γερμανού: Τι έχει πάντα μαζί της;

Ναταλία Γερμανού έχει εμπειρία από δίαιτες και προγράμματα διατροφής, προσέχει πολύ τη σιλουέτα της και μοιράζεται το μυστικό για να κόβει την πείνα της.

«Έχω πάντα μαζί μου ένα μικρό σνακ για να είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τις λιγούρες όπου κι αν είμαι, είτε αυτό σημαίνει ότι έχω κολλήσει στην κίνηση ή ότι δεν προλαβαίνω να φάω λόγω έλλειψης χρόνου. Συνδυάζω π.χ. μια μπανάνα με ξηρούς καρπούς που μου κόβει την πείνα και ανεβάζει την ενέργειά μου ή έχω μαζί μου μια μπάρα δημητριακών ή αν προλαβαίνω έχω γεμίσει ένα ταπεράκι με στικ λαχανικών. Δεν πάω πουθενά χωρίς ένα μπουκαλάκι νερό. Δυστυχώς είμαι από τους ανθρώπους που δεν πίνουν πολύ νερό, σχεδόν πάντα πρέπει να μου το θυμίζουν. Γι' αυτό φροντίζω να έχω πάντα μαζί μου για να μην το ξεχνάω».


 



Πηγη: Ok