2/8/12

Θαυμαστής πέταξε σαγιονάρες στην Ελένη Φουρέιρα

Έξω φρενών έγινε η Ελένη Φουρέιρα, όταν κατά τη διάρκεια εμφάνισης της σε bar της παραλίας «Αρίνα» έξω από το Ηράκλειο Κρήτης, ένας «θαυμαστής» της, της πέταξε τις σαγιονάρες του! Πώς αντέδρασε η τραγουδίστρια όταν «έφαγε» την πρώτη; Αρχικά...

ψύχραιμα! «Αυτό είναι δώρο; Ευχαριστώ! Θέλω και την άλλη όμως ε; Πώς θα κυκλοφορείς;Πού είναι το μωρό μου που μου τα έκανε δώρο; Είναι λίγο μεγάλα βέβαια, αλλά μου κάνουνε! Σ΄αγαπώ! Σ΄ευχαριστώ! Είναι λίγο μεγάλα βέβαια, αλλά μου κάνουνε!» του είπε όταν εν συνεχεία της πέταξε και τη δεύτερη.

Έλα όμως που όλη την ώρα σιγόβραζε το κορίτσι, μέχρι που τον εντόπισε, και τον «στόλισε» κανονικά!

«Εσύ είσαι; Μπράβο… ένα χειροκρότημα στο μ@λ@κ@ μας για δώσε! Συγχαρητήρια αγόρι μου, είσαι υπέροχος!» είπε φανερά νευριασμένη.

Στη συνέχεια βέβαια, με τις σαγιονάρες καβάτζα, συνέχισε κανονικά το πρόγραμμα της!