4/8/12

Ο Σάκης σε εξώφυλλο gay περιοδικού


Ο Σάκης Ρουβάς φωτογραφήθηκε για λογαριασμό gay περιοδικού και έδωσε συνέντευξη μιλώντας για όλα.

«Νιώθω όμορφα που το προσωπικό μου πέρασμα του χρόνου έχει αλλάξει πολλά πράγματα στη ζωή μου, αλλά εγώ έχω καθορίσει την πορεία μου, έχω αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και θεωρώ ότι έχω εξελιχθεί. Δεν επαναπαύομαι. Η πιο βαθιά μου ανάγκη είναι ν΄ ανακαλύπτω νέες διαστάσεις του εαυτού μου, να ψάχνω νέους τρόπους έκφρασης και δημιουργίας».


Στη συνέχεια, εξηγεί πως απολαμβάνει πολύ το σέξι στοιχείο στη ζωή του:


«Απολαμβάνω το σέξι στοιχείο στη ζωή μου και το εντοπίζω σε πολλά και διαφορετικά πράγματα. Αυθεντικά σέξι όμως, δεν μπορεί να είναι μόνο μια εικόνα. Είναι η ενέργεια, η επικοινωνία, το βλέμμα, το άγγιγμα. Πιστεύω πολύ στη δύναμη της σεξουαλικής ενέργειας που είναι και η πρωταρχική ενέργεια του ανθρώπου».

Πώς παίρνει όμως τις αποφάσεις του; Βάσει του «τώρα» ή μετά από πολλή σκέψη;

«Πιστεύω το ένστικτο και στη δύναμη της στιγμής. Η λογική όμως μπαίνει πάντα στο “τώρα” και έτσι προκύπτουν οι ενέργειες και οι αποφάσεις μου».


Παράλληλα, λέει πόσο έχει αλλάξει από τότε που έγινε πατέρας:


«Όταν έγινα πατέρας, ο κόσμος μου άλλαξε 100%. Γνώρισα νέες πτυχές του εαυτού μου, κι ένα νέο βάθος συναισθημάτων που αγγίζει το άπειρο».


Όσο για το αν σε περίπτωση που ήταν gay θα το παραδεχόταν; Λέει πως «η ενέργεια μας δηλώνει τα πάντα για μας και δεν κρύβεται αρκεί να μπορείς να τη διαβάσεις. Πρέπει να υποστηρίζουμε αυτά που είμαστε και να δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για να εκφραστεί σε όλες του τις διαστάσεις».


Τέλος, στην ερώτηση για το πώς νιώθει σήμερα, απαντά με δυο λέξεις:


«Είμαι ευτυχισμένος και ευγνώμων!»

 






πηγη: antivirus