25/10/11

Την Πέμπτη (27/10) οι αποφάσεις της Football League


Εκδικάστηκαν την Δευτέρα (24/10) οι υποθέσεις έξι ομάδων της Β’ και της Γ’ Εθνικής από την Πειθαρχική Επιτροπή της Football League, με τις αποφάσεις να αναμένονται την Πέμπτη.

Την παράσταση έκλεψε κατά την εκδίκαση των υποθέσεων ο πρόεδρος της Πειθαρχικής Επιτροπής, Ελευθέριος Ζάμπρα, με τα ειρωνικά του σχόλια.
Οι ομάδες που ήταν κατηγορούμενες ήταν οι Εθνικός Αστέρας, Πιερικός, Αναγέννηση Επανομής, Δόξα Κρανούλας, Αετός Σκύδρας και Εθνικός Φιλιππιάδας.
Η υπόθεση του Πιερικού
Η πρώτη υπόθεση που εξετάστηκε ήταν για το παιχνίδι Διαγόρας-Πιερικός 3-0. Ο εκπρόσωπος του Διαγόρα, κ. Πουλόπουλος υποστήριξε ότι δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο στο παιχνίδι. Στη συνέχεια ο πρόεδρος τον ρώτησε για τη βαθμολογική διαφορά των δύο ομάδων σε εκείνο το παιχνίδι, αλλά απάντησε πως θυμόταν ποια ήταν.
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο δήμαρχος Κατερίνης, κ. Χιονίδης, ο οποίος υποστήριξε πως ο Πιερικός δεν έχει καμία σχέση με τα «στημένα» και τόνισε πως έχει απηυδήσει με τα όσα γίνονται στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Επόμενος που κατέθεσε ήταν ο Πορτουλίδης, παίκτης του Πιερικού, ο οποίος επισήμανε: «Κανένας δεν μας είπε πριν από το παιχνίδι να χάσουμε. Εμείς θέλαμε τη νίκη. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι στο ημίχρονο, ο Δήμου μίλησε με τον Ζαβαντία. Όμως δεν ξέρω τι είπαν. Ο Ζαβαντίας χρωστούσε κάποια λεφτά στον Δήμου από το ΠΡΟ-ΠΟ».
Ο Παύλος Δήμου έδωσε εξηγήσεις για την συνομιλία του με τον Ζαβαντία: «Μου χρωτούσε κάποια λεφτά ο Ζαβαντίας και μιλήσαμε για να του πω ότι τα χρειαζόμουν για να ζήσω την οικογένειά μου. Ο συγκεκριμένος κύριος είναι και μάνατζερ παικτών και ήθελα να έχω καλή σχέση μαζί του για να με βοηθήσει στην καριέρα μου. Εχω να ζήσω την οικογένειά μου, έχω και δύο παιδιά. Δεν έγινε κάτι παράνομο».
Η υπόθεση του Εθνικού Φιλιππιάδας με τον Αετό Σκύδρας
Για το παιχνίδι Εθνικός Φιλιππιάδας-Αετός Σκύδρας 1-1, μίλησε πρώτα ο πρόεδρος των «κυανόλευκων», Θανάσης Λιόντος.
«Εγώ έγινα πρόεδρος επειδή δεν ήθελε κανένας άλλος. Είμαστε μια παρέα δέκα ατόμων. Δεν έχω παίξει ποτέ στη ζωή μου στοίχημα και δεν γνωρίζω κανέναν από τον Αετό Σκύδρας. Από τη μία καλύτερα που πέσαμε, έχουμε καθαρή τη συνείδησή μας», τόνισε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Ινεμπολίδης, αρχηγός του Αετού Σκύδρας, επισήμανε: «Δεν μας έχει πλησιάσει ποτέ κανένας. Δεν έγινε κάτι περίεργο στο παιχνίδι».
Αναγέννηση Επανομής-Δόξα Κρανούλας και ο είρωνας δικαστής
Αφού ολοκληρώθηκε η υπόθεση του Εθνικού Φιλιππιάδας, σειρά πήρε αυτή της Δόξα Κρανούλας που κατηγορείται για το παιχνίδι Δόξα Κρανούλας – Αναγέννηση Επανομής.
Για το υποτιθέμενο παράνομο παιχνίδι, κλήθηκε να μιλήσει ο πρόεδρος της Αναγέννησης, Μιχάλης Μπαλάσας, αλλά και ο δήμαρχος της Επανομής, ο οποίος τόνισε ότι γνωρίζει τον Μαλάσα 40 χρόνια, πρόκειται για ένα έντιμο άνθρωπο και ποτέ δεν είχε σχέση με τέτοια θέματα.
Ο ισχυρός άνδρας της Δόξα Κρανούλας και Περιφερειάρχης της Ηπείρου, κ. Κασής, είπε: «Είμαστε έντιμοι άνθρωποι και μπλεκόμαστε άδικα σε αυτή την υπόθεση», είπε αρχικά ο κ.Κασής με τον πρόεδρο της Επιτροπής να ρωτάει με ειρωνικό ύφος τι δουλειά κάνει: «Είμαι μηχανικός στο επάγγελμα και κτηνοτρόφος. Είμαι και Περιφερειάρχης Ηπείρου. Σπιλώνεται το όνομά μου, γιατί είμαι πολιτικό πρόσωπο. Με τον Πρόεδρο για ακόμη μια φορά να γίνεται προκλητικός και να ρωτάει: «Και τι φοβάσαι, μην δεν αγοράζει κοτόπουλα ο κόσμος;». Ο κ.Κασής φανερά εκνευρισμένος απάντησε: «Όχι, αλλά θα κοιτάξω να βρω ποιος ευθύνεται γι’ αυτό». Τότε ο πρόεδρος είπε: «Να κοιτάζεις να εκτρέφεις καλά κοτόπουλα».
Την Πέμπτη (27/10) οι αποφάσεις για Εθνικό Αστέρα και Πιερικό
Η τελευταία υπόθεση ήταν αυτή του Εθνικού Αστέρα με τον Πιερικό. Στη συγκεκριμένη υπόθεση υπάρχει δεδικασμένο.  Η Επιτροπή αποφάνθηκε και δεν προχώρησε στην εξέταση μαρτύρων.



onsports