26/9/12

Μεϊμαράκης: «Μαφιόζικη, εκβιαστική και αλήτικη η επίθεση του Χατζηνικολάου»

Με πολύ σκληρούς χαρακτηρισμούς απάντησε πριν από λίγο ο πρόεδρος της Βουλής Ευάγγελος Μεϊμαράκης στις καταγγελίες που δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα Real News και εμπλέκουν τον ίδιο αλλά και τους πρώην υπουργούς Γιώργο Βουλγαράκη και Μιχάλη Λιάπη σε ξέπλυμα χρήματος μέσω της αγοράς ακινήτων κατά την περίοδο 2005-2008

Συνομιλώντας με δημοσιογράφους που καλύπτουν το κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ ο κ. Μειμαράκης έκανε προσωπική επίθεση στον Νίκο Χατζηνικολάου, εκδότη της εφημερίδας Real News, μιλώντας για «μαφιόζικη, εκβιαστική και αλήτικη επίθεση».

Μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Βουλή ανέφερε:

Θέλει να μου πιει το αίμα με το καλαμάκι, δεν θα τον αφήσω
Ό,τι έκαναν τόσο καιρό ο Σαμαράς και οι υπόλοιποι αρχηγοί για να αποκτήσει η χώρα την αξιοπιστία της εξανεμίστηκαν με αυτό το δημοσίευμα
Ξέρω ότι ο Χατζηνικολάου είναι σοβαρός παίκτης, ξέρω ποιοι είναι από πίσω του, ξέρω που πάω να δώσω την μάχη, αυτό δεν με εμποδίζει να την δώσω και δεν θα με εμποδίσει ούτε το κοστούμι του προέδρου της Βουλής
Εγώ θα δώσω την μάχη και στην αρένα και όχι μόνο στα σαλόνια
Θα κατέβω στην αρένα, δεν θα πάω μόνο νομικά και σαλονάτα
Ο Χατζηνικολάου δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο να με ρωτήσει πριν δημοσιεύσει ένα κείμενο που πλήττει το αξίωμα του προέδρου της Βουλής και το πολιτικό σύστημα, ούτε ένα τηλέφωνο, αυτή είναι η αξιοπιστία του
Οι λογαριασμοί μου έχουν ελεγχθεί 100 φορές, ξαναδίνω εντολή να γίνουν φύλλο και φτερό τα πάντα
Είμαι ευχαριστημένος με την κάλυψη του Μεγάρου Μαξίμου, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους αρχηγούς
Το ότι δεν παραιτούμαι είναι γιατί δεν θέλω να μπλέξω την κυβέρνηση και να προκαλέσω αποσταθεροποίηση
Η αλήθεια είναι ανίκητη αλλά θέλει τον χρόνο της για να φανεί
Εγώ ξέρω την αλήθεια, ξέρω ότι είμαι καθαρός 100%
Μιλάω για μένα, όχι για άλλα πρόσωπα. Όποιος τα έχει κάνει ας τα λουστεί...
 



πηγη:iefimerida